Titeln är inte det viktiga...
Jag är helt ensam mot min vilja och frustrationer växer men egentligen är ju sanningen den, att relationer skrämmer mig då de hur lätt som helst kan vända sig snabbt och knäcka en Shit, min ångest sträcker sig från början till veckans ände Tanken om att chanserna är borta tillkommer alldeles för ofta men vill inte sluta upp med att tom behöva knark för att somna så jag förlitar mig en gnutta ändå, till att vara mig själv Måste ta vara på mig själv och inte sitta här och klaga jämt Jag tänker kämpa på tills den dagen då jag nått den punkten då jag inte bry mig det minsta lilla om vad folk än tycker En dag då jag kan vakna upp och verkligen uppskatta solskenet och väl i mål är jag den jäveln som får den stora segern Har blivit sliten sena nätter och skitit i hur mönstret ses Men nu är det tamefan dags att börja deala med min sömnlöshet Även om lyckan jag må åstadkomma, inte varar förevigt för att sedan återgå till min vardag där jag saknar medvind...
...så ska jag fan ge dedär hundra procenten jag aldrig gett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|