Mamma & Pappa
Mamma du måste inse att jag inte är liten längre Jag är gammal nog att bestämma mina egna beslut jag kommer inte sova i ditt knä nått mer det är slut Och det var det för länge sen, Jag står tillsammans med Båtens kapten och vinkar adjö, Och ger mig ut på denna stora sjö Men jag kommer alltid älska dig för att du är min mamma Det var mig som du engång i tiden amma Fan det kan inte vara lätt att vara tonårsmamma Men du måste förstå mig, Jag vill ut i denna stora värld du kommer alltid finnas inom mig på min färd Det finns ingen annan som du i denna värld Men jag ger mig av nu och jag hoppas att du önskar mig lycka till på resan
Reff: Mamma och pappa ni finns alltid i mitt hjärta Med er vid min sida så behöver jag inte känna smärta Ni gör mig stark när jag känner mig svag Och jag ska tacka er för ni ger mig aldrig några avslag Och för att ni har gjort mig till den person jag är idag
Jag vill tacka dig pappa för att du alltid finns vid min sida Och med dig kommer jag aldrig att behöva lida kommer du ihåg första gången du visste att jag festa När du ringde mig minst 10gånger jag vet du vill bara mitt bästa Eller den dagen jag komm hem med en snus under läppen Jag trodde att jag skulle få smaka på käppen Men du tog det bra, och gjorde som en riktig far ska Jag vill visa mina känslor så jag skriver denna låt Men nu står jag med mitt huvud riktat framåt För snart börjar min resa bortåt å du och mamma får alltid vara min livbåt!
Reffx2