Komsika rader ger roliga skader
Du är en bögpippare som förringade en hel ölbringare Och upptäckte på ett hotel, att smaken är som baken, jävla rövslickare Och du fick så mycket stock, att du trodde du var ett kalhygge Du glider runt i damsmycken, och garvar åt detta radstycke, asmycket Äh, jag borde leva på battles, för jag äter er alla Efter jag svävar på ganja,käkat din sallad och dräper din mamma Och även fast du är en fitta så saknar du djup Men jag vet vem som är djup efter jag hittat din havande brud Vi åker till Monaco där din låtsasbror jobbar som pastor Och då blir det fest, korsfest som på påskafton Men var inte livrädd, för det är döden du ska frukta Och hänger sen på korset och blöder som en mutta Stampar på dig tills du har samma konsistens som ostron Snälla sluta skrika, kom igen som oldschool Du läser min text, och det blir gött som tjejrumper Jag är bäst och du har missat vändpunkten, gnällunge Och när jag ser andras texter tittar jag snett som vindögda Och jag spottar i din vidöppna rock och snår din skinnmössa, Jag är han som skickar krakel spektakel med vapen till barnhem Tittar på Scareface och Halfbacked och käkar kaker
Kanske lite flummig text, kanske lite krystad ibland, men säg vad ni tyckte var soft, och ge konstruktiv kritik tack. Jag slängde bara iväg lite punches jag inte hade användning för, men säg vad ni gillar.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|