Thorén - svensk hiphop Svenska hiphopscenen...psshhh sverige behöver miginga problem med auktoriteter för ingen står över migFår varenda brud men hatar de flestaDe blir jämt så sura för att jag gillar att festa...men på fest är ju allt tillåtet, no rules applyändå blir allt uppstorat, the effect of a butterflySlåss och hånglar, men det betyder ju ingetFör jag är gangster och hiphop är livetEtt slag på käften och hon drar på direktenBitch, vad fan menar du dela på hälften?Hushållsarbete är din grej, hundra procentSköt ditt bra nu så kanske du får en present..När jag är på krogen, lever och frodasSka du sitta hemma och be för det godaBe noga, för mina homies och jag gör våran grejLe hora, för du har lyxen att få vara min tjejLyssna på mina rader, det blir inte bättreTysta nu damer, och skaka på stjärtenMitt crew plus utekväll är lika med massakermin kuk plus luder i säng slutar med kaskadervar det nån som kaxa? kom hit och säg det där!akta jag lackar, för sen vet du inte vart din mamma ärLyssna nu sverige, detta är kungens rappLedsen tjejen men ehh...ta dig en nummerlappSvenska hiphopscenen, där jag snart når toppenarmbågar mig uppåt och sparkar mot bottenFöljer spliffens rök med blicken upp i taketSkrattar åt allt, drömmer men är vakenVarje morgon är jag omnämnd i någon tidningsartikelför att jag dräpt nån meningslös liten partikelMen han kaxade sig, han ville ha beefHan fick som han ville, jag tog hans livKom ett blåljus och tog mig ner till svinstianville häkta mig så jag satte en kniv i hanGangsterliv, ett måste i denna musikstiljättekliv mot framgång med ett sjukt beatBland sveriges rappare finns några fåEtt par tre stora bland alla de småSom fattar ironin i denna hiphoplåtAlla hårda ord mot kvinnor, fan... förlåtLyssna på mina rader, visst fan är det töntigt?Lyssna nu damer, för jag är förnuftigSkriver texter utan svordomar, fan vad gayhatar killar som mordhotar, som måste hävda sigI hiphopens värld där könsord är standardEn ensam värld, där ingen bryr sig om varandraJag sitter i min lya och kramar min mammasvensk hiphop - In med det nya och ut med det gamlaSvenska hiphopscenen, wannabe americaSÅ JÄVLA PATETISKT, fan skapa en egen stilAlla rappare ska vara "gangster", supa och knullacoppar amerika, men jag är en på hundraKör en egen stil, helt utan machosnacketUtan kvinnoförnedring, där knivar blir pingisracketLivet leker inte alltid, men varför knarka ner sig?varför springa och hoppas att någon sparkar ner mig?Så jag kan säga att de var tio anabolaninjorAtt jag spöade dem och fick alla våta kvinnorScenen är dunkel, men det finns ljusa fläckarslappna av Sverige, som en kvinnas mjuka läpparFör ny hiphop kommer, nästa generation är på vägEn årgång som bryr sig om varenda kvinnas välHip hopare ska inte behöva skämmas merSkit i jesus, de e JAG som ska frälsa ermin hiphop är det nya, det som kommer gällasitt ner i din lya, och hör kamphundarna skälla