tur i spel tur i kärlek, men jag har otur i båda
Jag vill bara att ni ska veta att de jag har skrivet här har kommit direkt från hjärtat..
Folk säger otur i spel ger dig tur i kärlek men det kan omöjligt stämma för jag har otur i båda Sen min första dag på denna jord va mitt öde att bli sårad "hej va heter du? jag heter becca" Snälla dra åt helvete du har nyss förstört min vecka Allt va perfekt som en varm sommar dag Men du vände ryggen om och nu känner jag mig så svag De var ett slag under bältet varför inte bara kasta mig i mitten av krigsfältet Jag vill sluta leva men det är för många dar kvar så jag höjjer mitt glas och dricker allt som är drickbart Och hoppas på en ny start Börja leva mitt liv dag för dag inget mera du och jag Börja tänka mer frammåt för att livet går vidare men alla vill vi ha en egen glädjespridare Som sprider glädje runt omkring sig Fast det funkar ändå aldrig en äkta jävla skitgrej Du lura mig i en fälla så jag fick känslor för dejj Men nu önskar jag bara att du från första början gav fanimig
konstruktiv kritik e alltid trevligt att få.. peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|