Låt mig leva mitt liv
jag kände att jag va tvungen att skriva av mig lite.. och detta är den första texten jag har skrivit och jag undrar va ni på whoa tycker om den.. Jag har inte gjort nån reff än men de kommer lite senare om jag ska spela in den.
Låt mig fly från denna värld Fly långt ner i mörkret så jag kan gömma mig där tills allting blir bättre E de så här världen ska se ut, de gör mig galnare för varje minut Jag vill stoppa hela detta system i en sopsäck och knyta en knut Så snälla sluta njut för jag kan lova dej de blir inga glädje tjut Du måste vara bäst eller inget Du får aldrig tappa stinget Sen första dan du föddes har dina kliv vart bestämda Inte konstigt att folk blir skrämda och känner att bron utanför fönstret den lockar Detta system plockar en efter en, Men jag bugar och bockar för att jag har mina vänner som alltid finns där och stötar mig hur jag än känner Det är tack vare dom som jag lever än idag För dom finns alltid vid min sida när jag känner mig svag
Det finns för många måsten som du bara måste göra du ska slita som ett djur ända tills dagen då du dör Jag sitter och hoppas att nångon mig hör Jag vill bort från denna värld snälla bara en stund låt mig drömma mig bort för en ända sekund Jag vill inte va som alla andra, en del i systemet För jag pallar inte trycket det är ju bara för mycket Du e en misslyckad person om du inte har alla rätt på varje prov Och fan va du är efter om du har ett sömnbehov "koffein löser de mesta" Snälla hållkäften nu vill jag bara festa Sluta förpesta jo fan alla måste testa jag är inte den bästa Jag vill känna mig fri så snälla låt mig leva mitt liv
Jag vill gärna ha konstruktiv kritik så jag vet vad jag kan göra bättre till nästa gång
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|