min första text.
Skrev ner en liten texom om en tjej som de inte gick så bra med.Kommentera gärna =)
jag känner mig ensam jag vill vara med digför du har gett mig nytt hopp om att leva igensen jag träffa dig så har du vart i mina tankarjag tänker på dig och mitt hjärta de bankarvi fick en dålig start och jag börja med att såramen jag ångrar de djupt snälla kan du förlåtajag har tänkt o gråtit över vad ja gjordevill att du ska gilla mig fast du inte bordemen om du vill ge mig chans så sitter ja o väntarmen snabba dig lite för ja längtar och längtarjag saknar de fina o jag vill leva med kärlekenjag vill leva med dig för du är vackrast i världendu kanske inte vill höra detta men ja skriver ändåför ja gillar dig gumman du får mitt hjärta att slåmed en tår i mitt öga och klumpen i min halsså väntar jag förtvivlat att hålla din hand
Allting är över och nu är jag helt självSaknar de vi hade, och jag älskade digDu och jag förevigt, fan ja trode på ossOch känslan i magen känndes bra förståssAlla mina drömmar dom spolades i havetVille vara med dig fan de va de ända kravetBortspilda tankar och bortspilda dagarAllting är borta men jag ska inte klagaFick uppleva de som jag alltid velat haftTiden med dig va mitt liv och min kraftMen även om vi inte kommer att höras merSå önskar jag dig lycka och hoppas att du lerDitt namn kommer alltid att finnas i mitt hjärtaMen nu måste de luftas och ta bort lite smärtaSå ska försöka gå vidare och sluta störa digMen hoppas att vi ses igen ha de bra HEJ