Missey - Hjärtan som blöder
Lägger upp en till text, maxa kommentarer. vill bli bättre så behöver råd.
Kärlek är den värsta leken, slutar med att någon är sårad eller sviken.
(Vers://) fattar inte alls, jag känner som jag känner// hur jag mig än i skinnet vrider och vänder// ska jag försöka glömma och gå vidare// eller kämpa för att komma närmare// när orden viker och rösten sviker// såren är öppna och ständigt svider// ska jag då vänta på bättre ljusare tider// Mitt hjärta brister och lider, kvider// (kärlek är den absolut värsta leken alltid någon som blir sårad och sviken)
(ref://) hjärtan som blöder och kännslor som glöder hjärtan som brister och de bitar som de mister
(vers://) hjärtan som blöder och pumpar allt saktare// vill inte vara min egen själs slaktare// men jag blev inblandad för djupt// tror inte det finns någon väg ut// den som sagt att kärlek är lätt// då är det inte riktigt kärlek de sett// det finns motgångar och framgångar// som kan få radikala förändringar//
(ref://) Hjärtan som blöder och kännslor som glöder hjärtan som brister och de bitar som de mister
(vers://) När ett brustet hjärta ekar i natten// torkar mina tårar av saltvatten// min själ blir allt mörkare// när mina tankar bli allt dunklare// lägger mina kännslor i en deprimerad rapp// nedstämdheten börjar komma ikapp// vill försöka se det från ett annat perspektiv// klippa kedjorna och leva mitt liv// förstår ni mig mina systrar och bröder// att mitt hjärta ännu en gång blöder// (ref://) Hjärtan som blöder och känslor som glöder Hjärtan som brister och de bitar som de mister
Bara döda fiskar följer strömmen.
|