Sanna - älskling
Till min pojkvän :) den är inte klar ännu, Reff. - För när änglarna gråter faller bitarna på plats, och medans djävulen ler och växer sig starkare än allt//Så finns jag där och jag lämnar dig aldrig, och jag kommer alltid älska dig nu och för alltid //
Vers. 1 - Nicklas älskling, du vet att jag är ärlig, och när jag säger att jag älskar dig så menar jag för alltid//jag ber på mina knän att det ska hålla för evigt, jag vill alltid va ditt allt och du ska alltid vara mitt//Du får mig att skratta du får mig att må bra, du är den bästa pojken jag någonsin kommer ha//sann äkta kärlek skänker jag till dig, Baby du ska veta du betyder allt för mig//Jag älskar dig, och jag älskar när du skrattar, tjejer backa undan för han är redan haffad//Du är redan tagen, det känns underbart att veta, att jag redan har dig, så tjejer fortsätta att leta//Den vackraste på jorden och han är bara min, och älskling jag lovar dig att jag är bara din//jag lova dig en låt, och jag hoppas du tar åt dig, låten är skriven från din flickvän till dig//Vers. 2 - Baby jag hatar att vi bråkar som vi gör, för utan dig inget mig jag svär jag skulle dö//att ens tänka den tanken gör mig bara svag, och varje gång jag sårar dig är jag inte värd ett andetag//Det är alltid lika kul att berätta hur vi träffades, för kolmården är väl inte vanligt, har jag rätt?//Trodde aldrig att vi skulle träffas någe mer, att den dagen skulle vara den sista gången som jag såg er//Men mina tankar var på dig, och mitt hjärta det bultade, om du verkligen gillade mig, det var just det som jag undrade//Om du kände likadant, om jag nånsin fanns i dina tankar, jag kunde leka med tanken om att få ligga i dina armar//sötnos jag hoppas du förstår hur jag känner nu? 23/3 En början på en kärleks saga utan något slut //
Läskigt bra Lady ;D
Dåliga rim, är trött på att se mig/dig rim och liknande. Förbättra formuleringarna, fixa gramatikenDet är alltid lika kul att berätta hur vi träffades, för kolmården är väl inte vanligt, har jag rätt?//känns jääävligt krystat med "har jag rätt?"PÅ tok för långa rader genom hela texten, fick inte skönt flow någonstans.Trodde aldrig att vi skulle träffas någe mer,- WTF? För det första heter det NÅGOT, men det ordet passar inte riktigt in, enligt mig :S LÅter knas!jag hoppas du förstår hur jag känner nu?- Det är ingen fråga. Då hade det varit, "förstår du hur jag känner nu". Ta bort ?. men du har känslan, nu gäller det bara att få ut den snyggt på papper! Gullig text annars.Kepp it up