Min farsa ändå!
Pappa, du vet att du betyder mest...Men för dig verkar varenda dag som en j*vla fest...
Snälla, sluta dricka...Sluta skiten...Fan..Älskar dig, farsan.. ......Men sluta med spriten!
Du och jag har gått igenom år efter år...Och att du höjde ditt glas...Fan, jag minns det som igår!
Det hände att jag såg dig med flaskan/burken på Kristianstad's gator och torg...Vi ses inte ofta, men lider ändå med dig när du känner din sorg!
((Ref. X2))
Vad som än händer är du min farsa ändå. Släpp inte taget, toppen -- den du börjar att nå! Det händer misstag -- Men what tha' fuck... ...Du är min lilla farsa ändå!
Shit, var hittar jag dig när jag inte ser blicken av min pappa?? Gå in på en behandling och försök att greppa lite fakta!
Men ey, ta vara på din tid -- Viktigt, ta det -- säkert men sakta!
Jag sparar drömmarna, jag sparar våra minnen...Innan allt blir försent -- innan du finns i himlen! Snabbt och säkert innan allting försvinner........
.....Tårarna rinner..Men försök ändå lyssna och fatta...För sanningen är..Jag älskar dig, pappa!
((Ref. X2))
Vad som än händer är du min farsa ändå. Släpp inte taget, toppen -- den du börjar att nå! Det händer misstag -- Men what tha' fuck... ...Du är min lilla farsa ändå!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|