Jag ghostwritar Kammel, Anniken, Fegon, Hubler, Jågurt, Nattkrig osv
Mina fakta kan verka osanna och falska Men kammel, anikken osv, jag ghostwritar alla Jag är ett dundermongo Med femtielva dubbelkonton För: Jag ler o fnissar när du blir genomdissad För kammel kan flerstavsrimma på leksaksfitta Jag plöjer terränger/Och ska jag skriva till Jågurt så är det bara följa exemplet Hmm, måste vara nått jag redan missat Jågurt kan flerstavsrimma på renskavsklitta Det är inte bait, jag skriver tight Det här är hubler, med mer skit än bajs Jag är måndagen i veckan, spottar dig i fejjan Får snoppen i din ändtarm så du ångrar att du käftat Du får en smell som lukt och sa Aj som jag haha, Det är ju Fegon såklart Och ska jag skriva dikter Är det bara skita i rimmen: nattkrig Och alla ens vänner är den falskaste vännen knappt att man ens fattar det själv varför dom väljer Och jag skriver så för att jag inte fått fitta på länge Jag vann din tjej, det här är Anikken Och ni ser ut som nazigäng på manikäng i Frankrike Visst är ditt uteliv kul med sprit tills Djureri Tar bruden din och bjuder till och Djureri stoppat sina kuler i hennes mun och huvet ditt Du luktar äckligt bajsbad Jag skäms över att jag ghostwritar nazkar
Jag måste fortsätta skriva På Kammel vs jågge och joels små beefar Peace!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|