[KC] Hubler - Joel, Charly, Apu & Djurgen.
KC! vi mutar jågge me femhundralappar .."lämna din pappa & ha sex med din mamma!" & brevid han står anikken, svettig i pannan, jätteledsen nu när jågge har träffat nån annan. ring a bell? kammel, inga skämt om din panna.. men den har bredden av danmark.. (lr nått annat) så jag har ingen aning om va du snackar om, ..med din panna tar det 2 timmar att skalla nån, djureri, jag tänkte dissa dig totalt men gör precis som dina trådar.. "inga kommentarer" så det gör inget om du inte gillar mina rader, ..*sprättar upp dig på mitten*.. & bjuder in fegon till en grillfest.. i din mage. kammel, ursäkta. du sket våran session, så jag sätter mig på din panna & åker kälke i flera timmar, medans fegon åker efter & skriker "du är lika snygg som en påse äpplen!!" anikken & jågge.. vilket radarpar, som båda sysslar med saker dom inte klarar av, "- charly, stäng av datorn snart!!" "- nej mamma, jag och joel<3 har inte pratat klart" "- ja ja ja.." .. sista raden går till Charlys far, skaffa 3 söner till.. så har du odlat ett damlandslag..
KLASSENS CLOWNER!! THE BEEF IS ON.
http://www.soundcloud.com/adamkross
|