kekke - fan jag bara log tillbaka
när allting går emot, du vet jag känner mig chanslöns och kämpar mot andnöd..när jag lägger mig ner halvdöd själen känner sig rastlös, och tänker FUCK stöd.. vill klara mig själv fast jag sitter fast instängd i ett svart hörn men tro mig jag, ja jag vet att ensam är stark men fan jag är så less på att sitta å vänta inatt på att det som gruvat där inne ska tränga sig fram så jag kan förlåta mig, det är min endaste chans kaoset i mitt huvud, längtar bara efter att få fly bort till Änglarns land ..jo,jag längtar som fan
det snurrar för mycket nu, jag kan inte sova längre och jag tror jag ger upp fastän jag har lovat henne att jag skulle va' stark, men om jag kunde få kraft så hade jag vågat säga det jag skulle ha sagt om hon stog framför mig just nu, i detta ögonblick om hon kunde sätta på plats.. alla förvirrade känslor som bara snurrar runt och rör sig fritt..
jag älskar älskar älskar, fastän jag kanske borde hata när hon bara skrattade.. fan jag bara log tillbaka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|