Morgontext, snabbskriven
orden skulpteras och adningen kontrolleras.// Och alla samlas under jorden, vi är undermedvetna.// Drömmer om att leva, men vaknar till verkligheten.// Där nudelpaketen är ditt kval för att du är med i leken.// Jag fattar felet, eftersom min test fick alla rätt.// Men har jag fel så har jag rätt och har jag rätt så har jag rätt.// Grabbar med få respekt, tror att cirkeln är fyrkantig.// Och man tolkas som en falsk rappare om man inte rökt en haschbit.// Behöver man knarka för att kunna rappa.// Och lyssna på 50 cent, annars är alla förmedlare falska.// Jag lyssnar inte på rap, men behöver det ibland.// jag lyssnar på tung reggae,det framkallar öronorgasm.// Och vi bygger utan hjälpmedel och tegelstenen.// Och vi tar på oss dräkter och bälte för att gå upp o level.// Så spy ut, eftersom att syran har vunnit loppet i kroppen.// Som förstått mig, att jag försöker vara domare å fänsla offret.//
(: har lite damp :S jag har inget å göra så har bara skrivit..Men om den får tillräckligt bra kritik så blire väll audio hoppas jag :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
|