martin- .kidzen.namnen.henrik
Vi alla vet att alla kidz på whoa är för rimkåta Använder rimmen på samma sätt som brudar använder sminklådan Haha en polare sa till mej att han kunde flerstavsrimma Men ska jag vara ärlig, så såg jag rent av inga Whoa's kvalité har sjunkt, som en sten på vatten Kuk i ERA texter.. jag vill bara läsa mer av Kammel Finns några som kan skriva, men dem flesta kan ej Nej, jag vill inte läsa dina texter så sluta fjäska för mej När du går ser det ut som om du har fått kuk i arslet Måste proppsa igen.. fyfan, helt sjuk är kammel Fast jågurt, hubler, och fegon, ni lägger det soft Så snacka inte skit om boysen, för då smäller det hårt OKey, du är proppmätt,efter jag stoppa dej full med proppar Det ända knull du vart med om i det fanns det 3 snoppar När du träffar mig, så vänder du dig om som Turning Torso Vi behöver ett bättre community, mods.. vad gör ni åt oss? Inte direkt mycket! Fast propps för en bra tävling Jag hotar dej en gång, och du går underjord som en grävling Henke din fitta, du blir slaktad och nergrävd För vill du slåss eller battla så har jag faktiskt mer här NU LIGGER DU RISIGT TILL, PRECIS SOM JAPANERNA VARFÖR SMET DU IN I LANDET, TILLSAMMANS MED BANANERNA!
Vill proppsa alla som kan skriva bra texter, på rak hand ; Kammel,Fegon,Jågurt,MvH,Hubler,Zteve,Omen, Neobica.
inte skrivit på ett tag så, haft skrivtorka. Kommentera gärna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|