Spades - hoppet på jobbet när du får snoppen i kroppen
sitter och har lite tråkigt här på min prao så jag skrev/skriver ihop lite skit bara
som om, min chef egentligen omkom bullshit! jag gav honom en omgång knäckte nacken och dumpa han i stockholm sparkar in dörrar och det haglar in töntar som svarar i drömmar men backar på gatan grabbar som pratar om hattar och data jag kan också låta som en kacklande flata jag är packad som satan, rappar och tjatar rappar och tjatar, rappar och tjatar ja jag tror ni fattar och klagar på mig bara för att jag är bättre du får hagel i käften som barnen i väster elakt skämt, men whoa blir ny skolmassaker den stora dagen med stora hagel i horans mage LÄRAR LUDER! där fick du för dåliga omdömen tråkiga som bönder kommer ni och är dåliga som hunden poochie från simpsons, vänder er inåt portar er från hiphop som slipknot allt shit som fungerar som en trisslott och i alla lägen så är jag en jävla vinstlott ner på knä, för du ditt luder kan bara suga som fonky brukar säga, så är ni alla avundsjuka
Peace
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|