I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

en fylle text, rätt kul faktiskt

Vår Hiphop - Lyricism

2007-04-21 03:14

en fylle text, rätt kul faktiskt

tjaa en liten fylle text ta den inte så seriöst för det är den inte.

jag är killen som gillar tjejernas rövsvett, jag kör in min kuk som om du vore köttet på ett grillspett, fett fett.
sätt dig ner nu hora innan jag daskar dig,
du är visst obetydlig, du är ju en tjej,ni är bara till för att vara en förbruknings vara, men håll med mig nu killar dom är ju användbara.
utan den härliga fittan finns ju inget, min konsperations teori är att den var med och skapade tinget.
men det som kom sen var väll rökat, ja ni vet efter pökat.
tänk en spliff på en strand, det är ju så hett det skapar en svettrand.
fett fett det är det jag gillar mest, tänk nån gång om man är så kåt att man knullar en häst.
om vi går tillbaks till fettet, jag gillar inte sättet.vad är det som är fel med att vara fet, man vadar ju lite extra bara, för att komma fram till chipset
som har legat där inne, tack för tipset.
kör ner chipsen i dippen och tänd ett ljus, nu är det dags att bränna jehovas lyckliga hus.
huset kallas även lykans sal, fan asså man blir lite rädd, fast man är smått banal.
nu är slutet på mitt tack tal, hejdå.
nejdå hora jag tycker du är fin, hehe
fast när du inte böjer dig fram liknar du ett svin.

peace out

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.