knatch - kriminellt belastad
knatch - kriminellt belastad
Jag sprang runt på gatan och gjorde kemi utav mitt hat jag blev stämplad som normal men även som psykopat jag tänker tillbaka när vi rökte spliff och fick panik vi var små killar som höjde rösten men ingen hörde våra skrik och nu gör jag den här låten till alla ni i förorten jag har försökt men inte förlåtit mig för det jag gjort än och jag har själv levt i förorten och jag vet att det är skit mytomat som kleptoman vi sätter känslorna på beat och nu rappar jag det soft för alla er som bor på gatan och för er finns ingen gud utan för er finns bara satan för om det fanns en gud, var faan skulle han vara nu hustla ihop pengar på gatan hela dygnet tjugofyra/sju och jag kommer ihåg när allt var outhärdligt stilla och jag minns mina drömmar, mardrömmarna var jävligt illa sen trodde jag, jag skulle vakna upp till verkligheten men när jag vaknade var det bara skit och konstigheter allt i mitt huvud ra startade ett psykist krig och när jag tänker tillbaka så var jag inte särskilt fri skaffade mig ett vapen, och robbade för pengar och breven från polisen ner i brevlådan dom regna allt gick bara längre blev kriminellt belastad in i hem eller ut på gatan blev jag kastad jag sov hos kompisar och tjejer hit och dit va ute hela nätterna och gjorde massa skit det började med bryt och gick över till rån mamma satt hemma och var orolig över sin son skulle han komma hem vanligt eller i en kista visste inte om den här kvällen skulle va den sista när jag komm hem så var det alltid samma visa om jag inte sluta skulle mitt liv att börja krisa men jag sket i vilket för jag var ju bara ung men ska inte skylla på åldern för jag var dum jag var bara flum och lekte med mitt liv sprang runt i förorten och robba folk med kniv och va aldrig hemma med familj eller vänner och nu visar jag vad jag kan och nu visar vad jag känner jag försöker leva mitt liv som en herdelig person men skiten kommer tillbaka, och har nu förlorat tron att jag någonsin ska kunna bli bra och fortfarande orden: vad var det vi sa hela min värld bara snurrar omkring har förlorat tron för allt och fattar ingenting alla bara tjatar men fattar ändå inte att jag borde sluta med den här jävla skiten alla säger att man lär sig av sina misstag men hur faan gör man det när varje dag var en piss-dag jag har gjort massa dåligt, det erkänner jag men nu får jag hoppas att allting blir bra
droppa comments!! dålig eller bra kritik! d e shit tha same
PEACE!!
don't try to mumble when you disrespect my bars couse I throw a chines nigga at you infekted whit sars!
|