Adjo - Jag är bra, Inte du ( Session ) Hehe, Jag e sjuk.. Hade inget o göra så jag skrev ihop denna skiten på minuter eller nåt.. Aja..Jag kommer in som vanligt, o kickar de allvarligt//O det är inte så konstigt att folk kallar mig farlig//Så ta de lungt darling, detta blir din enda varning//För jag sprider denna skiten, o droppar de som en galning//Alla vet att vi e tunga, när golven börjar gunga//Så bäst att du backar undan, o vaktar din tunga//Behöver inte undra, jag maxar de till hundra//Så bäst du börjar springa, för ja har mina hundar//För jag kickar det säkert, händigt o ständigt//Så vänd bitch, För jag siktar inte på lång sikt//Kan kalla detta tungvikt, men inte så viktigt//Jag leker inte fifty, o kickar inte fittigt//Är en talang, o kommer aldrig i andrahand//Med micken i min högra hand, de är så jag tar mig fram//Är nu tillbaka bombar shit som en pansarvagn//Adjo är hans namn, o de e de ni kommer kalla han//Va inte så jävla sega nu Whoa! Ge konstruktiv kritik!Bräääääck! Peeeace.
håller med Norskjaeveln;)