spana
FETT SVÅRT ATT SOVA! kunde inte sova fast jag egentligen är ruggigt trött, så skrev lite, vettefan hur det blev..tänkte inge vidare på bra rim etc..som sagt, är trött..men fan ni kan ju droppa en kommentar är det nått att bygga vidare på? ska gå igenom det imorrn när jag är pigg =D peeace whoa folket!
Jag har, kämpat och slagits Jag har, väntat och dragit Jag har, lämnat och tagit Men jag har aldrig varit så vardaglig Har aldrig tänkt på det förns nu kanske dags att sticka ut Dags att göra nått av livet innan klockan tickat slut Innan livet står på lut,trött på att vara en i mängden En vem som helst i gänget, men vart hamnar man i längden Samma sak varje dag, skola, läxan, fritid En lärare som tjatar snälla kan horan nästan bli givmild Allt jag skrivit,många snedsteg på min väg Vi vandrar mot samma mål men vad gör du på din färd Jag är,ganska så självlärd och en sak har jag förstått Att vi lever bara en gång,tänk på tiden som har gått Tänk på livet som du fått,de mål som du inte nått Så vi lever nu för stunden innan livet är ett minne blott Ja livet är nog det bästa men vad fan är meningen Alla lever och dör så jag har svårt att se helheten
rubriken editerad av DinKritiker 19.4.2007 10:21
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|