neobica - Så är det faktiskt
Hur galna är ni, det är förjävligt, inte bara glädje För all jävla lycka neutraliseras av allt jävla hat i världen Det är därför jag hatar världen För jag har smak för kärlek, medan ni pratar världskrig Och önskar andra illa så vill jag ha världsfred Det är samma sak varje dag, samma hat och samma ilska Ta ett andetag och släpp allt skit så skulle alla vinna Bli mötesgående, försök förstå när du är förbannad Men det är svårt när barn lär sig slåss innan dom lär sig snacka Vi måste lära oss att tänka annars kommer vår värld förfalla Om du är där för andra så är dom där för dig Och ni skulle kunna leva med varandra Jag vill fly till mars om en grön gubbe vill byta plats För på jorden trivs jag ingenstans, det är mycket snack Men ingen handling, allt det här jävla snacket om fred Tar oss kanske upp en bit men så faller vi ner Är det samhälles fel? nej det är ditt och mitt För vi gör ingenting, det är som engagemanget inte finns Ni snackar om skor och kläder, som fläckas med blod från världen Barn har arbetat under hot och säkert aldrig hört ett ord av kärlek Fattar ni alla vi måste börja förvandla snack till handling Annars blir andras liv på den här jorden aldrig vackert Så är det faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|