MvH - Beachen 2007
Sommaren är här, slipper franskagloser och lever på makaroner Softar i brassestolen och ser tjejer i tangatroser utföra salsamovsen Visst älskar jag sommaren Eller......jag ångrar mig Tjejerna kommer att falla pladask, det fattar ni strax Har kropp som en gammal polack som bantat på tjack Så när jag tar av tröjan och visar överkroppen och spänner mig så stänger tjejerna ögonlocken Fuck könssjukdomar, behöver inget skydd på kuken för det närmsta jag kommer sex, är när myggen suger Och att ligga på stranden och stirra i marken gör jag ju bara för att få fitta och arsle För jag stoppar hellre fingrar i halsen än att än en gång få pillen och tasken trimmad av sanden Är så varmt att det snurrar i huvet som i miljader tornados Men visst blir jag brun som en kommunistisk indian i tomatsås Fick törsten på kallt, tröstäter allt, så jag köpte en Daim (glassen) Blir gött med en glass, tappar den, mm strössel av sand Hatar att bada, men vännerna skriker, kom jävla badkruka Det är 7 grader "varmt" Så grupptrycket uppfylldes, så mitt solbad fick avslutas Och nästa vecka fick avnjutas med en hel väckas magsjuka Man har inget val än att ligga på beachen och zippa på spriten Tv:n går inte titta på, för ingen gillar repriser Inte ens lite, fatta! ingen gillar repriser Så jag sitter på whoa tills det ska bytas till vinter Och tittar hela sommaren på Jågges nya nicknames Kommentera gärna, ska försöka utvecklas, så jag kommer ta åt mig av kritiken
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det var ganska fett, rolig humor, men lite ojämna rader. Tycker du bundit ihop det på ett bra sätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok, tack
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha fett nice mvh va lite rolig på vissa ställen keep it up!
http://www.herrbitter.blogg.se/
HA AHA HA HA HA HA ...fan, jag diggade vissa delar som fan..riktigt skön humor, dessutom skrivet på ett snyggt sätt med bra flyt och rim..tkr faktiskt det här var ritkgti bra med några små undantag.. Fuck könssjukdomar, behöver inget skydd på kuken för det närmsta jag kommer sex, är när myggen suger -båda dom här raderna är jävligt onpoint rakt igenom..snööögggt Och tittar hela sommaren på Jågges nya nicknames -fet avslutning som fan... orkade inte gå igenom hela texten rad för rad och kommentera men skickligt skrivet som sagt..enda minuset var la indianraden..kändes fel bara.. men annars fett.jie
http://www.myspace.com/noodlestyle
Tack för kommentarerna
mr_noodle P18 Seban VindPust P15 Tack till dig med. En kommunistisk indian i tomatsås, där tänkte jag bara så rött det kunde bli. Raden var meningen att den skulle vara lite ironisk, men jag verkar misslyckats.
hahahahaha, kul som fan. Bra berättande, kul rim, kul humor osv.Tjejerna kommer att falla pladask, det fattar ni strax Har kropp som en gammal polack som bantat på tjack hahahaha, grymt.. Jag kan se det framför mig! Fuck könssjukdomar, behöver inget skydd på kuken för det närmsta jag kommer sex, är när myggen suger haha, kul Fick törsten på kallt, tröstäter allt, så jag köpte en Daim (glassen) Blir gött med en glass, tappar den, mm strössel av sand hahaha, andra raden!! Får verkligen en bild i huvudet av det, grymt Så jag sitter på whoa tills det ska bytas till vinter Och tittar hela sommaren på Jågges nya nicknames hahahhaha, så jävla bra. Det var de raderna jag tyckte stack ut mest, de roligaste. Det var en kul text som var underhållande rakt igenom. Bra gjort, mer sådant här!
Tack för kommentaren teN. Det var ltie svårt att skriva en rolig text på ett så konsttigt tema. Men jag tyckte den blev hyffsat, eftersom att det skulle kunna inträffa på riktigt. Btw, jag hatar inte sommaren :)
haha, sköön text! hade bra & roliga rader, helt okej rim, förtjänar en UPP!
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Haha roliga rader, jävligt kul att läsa. Kommer in och tar ut favorit raderna lite senare!
hehe jag tyckte den var lättsam och rolig.. Det blev ett leende på läpparna genom hela texten.. Det där med indianen osv tyckte jag var rätt så skoj faktiskt! ;) Så jag tycker du lyckats bra! :DOne love / Edda
www.eddaonline.se
Tack som fan Eyelock.
Ja de flesta raderna är ju redan utdragna men jag tar ut några i allafall. Tjejerna kommer att falla pladask, det fattar ni strax Har kropp som en gammal polack som bantat på tjack - Bra rimmat rakt egenom, soft! Sista raden målar upp en fin bild, haha.Fuck könssjukdomar, behöver inget skydd på kuken för det närmsta jag kommer sex, är när myggen suger - Roliga rader, haha. Soft rimmat även här. Är så varmt att det snurrar i huvet som i miljader tornados Men visst blir jag brun som en kommunistisk indian i tomatsås - En av favoriterna. Snyggt rimmat.Fick törsten på kallt, tröstäter allt, så jag köpte en Daim Blir gött med en glass, tappar den, mm strössel av sand - Hahah, bästa i texten. Mkt rim och roligt innehåll, fettfettfett. Man har inget val än att ligga på beachen och zippa på spriten Tv:n går inte titta på, för ingen gillar repriser - Haha, sant... Det var typ detta som stack ut lite enligt mig, men resten duger också. Tight som vanligt asså. Rolig läsning, bra jävla humor, haha. Fortsätt så här... HULA.
tack så mycket.
Gillade den, skööna rim, riktigt kul innehåll! Kunde se allt framför mig typ som en musikvideo haha :D Söt text rakt igenom, Pöss o peace o Keep up the kreativiteten!
Careface.
indian-raden måste jag säga var bland de mest långsökta jag sett.
Pigeon_ P18 , haha ja de är ju inte de första man tänker på direkt :D
Mvh du e riktigt tight på lyriken asså :P.. Smilegropparna drar sej verkligen utåt när man läser dina texter. Verkligen underhållande. Väntar förväntansfullt till nästa text. :) peace mannen, keep doin whar u do! :) nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pigeon, det är mycket möjligt att den raden är långsökt, men hoppas du fattade att det var ironi, jag försökte framhäva att jag blev så röd som möjligt. Synd att du inte diggade den fullt ut Onormal Och tack Hiphopkid och Andich
kan ge denna en upp nu när det är sommar. Och jag har SOMMARLOV!
haha diggade den Är så varmt att det snurrar i huvet som i miljader tornados Men visst blir jag brun som en kommunistisk indian i tomatsås -fattade ironin i den och jag tyckte inte den va så långsökt rött,rött,rött nice;)
---------Reklamplats---------
Ahhh fan, börjar längta till dom där varma sommarkvällarna på vätterstranden nu asså, damn... Fet text, som sagt!
Tack till Beskeen. Och flowetry, kanske syns där, fast kanke inte kommer komma ihåg det.
Haha! Jag tyckte indianraden var klockren! Skön humör. Väldigt ojämn text i allmänhet, men det finns potential.
ok, tack :)