MvH - Beachen 2007
Sommaren är här, slipper franskagloser och lever på makaroner Softar i brassestolen och ser tjejer i tangatroser utföra salsamovsen
Visst älskar jag sommaren Eller......jag ångrar mig
Tjejerna kommer att falla pladask, det fattar ni strax Har kropp som en gammal polack som bantat på tjack Så när jag tar av tröjan och visar överkroppen och spänner mig så stänger tjejerna ögonlocken Fuck könssjukdomar, behöver inget skydd på kuken för det närmsta jag kommer sex, är när myggen suger Och att ligga på stranden och stirra i marken gör jag ju bara för att få fitta och arsle För jag stoppar hellre fingrar i halsen än att än en gång få pillen och tasken trimmad av sanden Är så varmt att det snurrar i huvet som i miljader tornados Men visst blir jag brun som en kommunistisk indian i tomatsås Fick törsten på kallt, tröstäter allt, så jag köpte en Daim (glassen) Blir gött med en glass, tappar den, mm strössel av sand Hatar att bada, men vännerna skriker, kom jävla badkruka Det är 7 grader "varmt" Så grupptrycket uppfylldes, så mitt solbad fick avslutas Och nästa vecka fick avnjutas med en hel väckas magsjuka Man har inget val än att ligga på beachen och zippa på spriten Tv:n går inte titta på, för ingen gillar repriser Inte ens lite, fatta! ingen gillar repriser Så jag sitter på whoa tills det ska bytas till vinter Och tittar hela sommaren på Jågges nya nicknames
Kommentera gärna, ska försöka utvecklas, så jag kommer ta åt mig av kritiken
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|