ray - förlåt mamma
shu.
skulle vilja ha kritik på något som jag själv skrivit. den är till min mamma.. mer än så behövs det inte säga.
Funderar på att spela in den, men vi får se hur det blir med den saken.
pejs.
Hej mina kära mamma, vill berätta nått för dig jag är så ledsen för att jag har gjort bort mig det vet du mycket väl, jag har fackat upp det här för våran mor och son kontakt har blivit till en misär vi bråkar inte ofta men när vi väl gör det så gråter jag ständigt o ber mina böner vill inte ha det så här, du är min enda mamma de va du som satt mig här och fick mig att andas Förlåt för det jag sa,jag vill ta det tillbaks Men det är inte lätt när vi knappt pratar med varann idag för min ilska tär på mig, vart kommer den ifrån? men det är inte ditt fel mamma,snälla förlåt det som var då va nått vi skapade i hettan jag kalla dig för saker som jag inte ens vill nämna vet att du blev sårad,orden bara smälte in o jag vet att du är känslig och att du kan ändras till nån som jag kan vara,vara lika taskig tillbaks men det är bra att vi är lika på nått sätt..right ma´ Vill säga förlåt,bara en sista gång för det är sista gången jag låter det här hända oss två vill också vara en son,som du kan och vill älska så jag lovar dig mamma, allt ska förändras
who´s side is god really on?
|