Tobias - Gammal Vår Text ;D
Rätt länge sen jag skrev den, men blev rätt nöjjd endå ;D Komentera och ge kritik tack :)
För våren är här och det kryllar i kroppen Jag känner hur jag får tillbaka kännslor och orken/ Orken som under vintern gått i ide Känner hur jag njuter och inväntar tider/ Så släng av din vinterjacka, och ta av dig dina vintervantar För Vintern fick inte stanna/ Jag vaknar upp på morgonen av fågelkvitter Denna spänande tid som är fylld av vårens gnister/ Det som sker nu är en posetiv förändring Det som skapar denna makalösa spänning/ Vår kännslor som får dig förällskad Det får dig förändrad till en bättre man så att säga/ Jag börjar se livet ur ett annat perspektiv Vi kliver nu in i en mer spännande tid/ För du var individuell nu så är du sennsuell Nu är du jätte snäll och livet är som en karusell/ Du njuter av sol i denna tidsperiod Du känner dig jätte cool när du softar i din solstol/ Du softar i solen med en tre femma Medans du väntar på att någonting spännande skall hända/ Du drar på dig en t-shirt och sticker till några brudar Tar några öl och du känner dig berusad/ Du snubblar i sanden någong stanns på stranden För du kan inte hålla ballansen, så du lägger dig någong stanns men/ Det är så det skall vara när det är sommar Det är så det skall vara du lägga dig vart som hällst och sen somna/ För då mår vi bra i denna värme som steker För vi känner hur hela livet leker/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|