Natur - Fri kärlek
Vers 1
Bländad av ljuset men du vart min skugga Du och jag förevigt det ska alltid vara så Har gjort många misstag men har fått stått mina kast Men känslorna för dig kommer alltid vara fast Jag försöker blicka framåt för jag har fått den där känslan Av hatet och rädslan av att vara ensam Tårögda samtal om kärlek och hat Inte konstigt att du tröttna på allt detta tjat Vill bara ha dig nära jag vill känna din värme För ett liv utan dig ja det finns inget sämre Så lova mig då om du tänker blotta ditt hjärta Att vara evigt trogen och stänga ute all smärta
Vers 2
Jag vill att du ska höra när jag blottar min röst För står du vid min sida så släpps bördan i mitt bröst Känslan är stor och den växer bara mer För jag blir varm i hela kroppen när vi umgås och du ler Blandade tankar om ditten och datten Du finns med mig överallt även i drömmarna på natten Stegen känns tunga ingen vill ju vara ensam Men vart försvann lyckan som gav mig den känslan Känslan att älska kyssa och beröra Saknar dig som fan men vad mer kan man göra Du vart den jag älska du vart den jag hata Men tanken på att sakna den fick mig att hata Ihop eller särade förlåt om jag varit krävande Ska satsa mycket mer för du är värt det besväret
Men tanken på oss två är mer dröm en verklighet
Slänger upp en text till en låt som jag ska recca någon gång i kommande vecka. Kom med kritik med vad som kan förbättras och gärna vad som var bra O.S.V Tack på förhand!! PZ
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
|