hur du playade mej (lång, sann text)
ja älskade dej , men du gick bakom ryggen/ du öppnade ett läkt sår , du tog bort stygnen/ du är en player , som leker med folk känsler/ du kunde sagt stopp , men du lade inga gränser/ du fortsatte , och mitt hjärta blev brustet/ jag är ledsen nu , men ja behöver inga tröster/ kan ejj fatta att du gjorde de med min vän/ jag vet att du kan göra det om och om igen/ ja älskade dej , trodde att vi kunde bli ihop/ men allt du gjorde med han , det gjorde ont/ ja ville sejja va ja tyckte , men ja vågade inte/ men ja e lessen , och orkar itne med skiten/ fan , orkar inte , kärleken är ju skit svår/ kärleken te dej va hög , men nu e den låg/ du sårade mej , och nu är hjärtat krossat/ kärleken va ny , men den har börjat rostat/ trodde massa saker , men aldrig ngt dåligt/ du sköt mitt hjärta , så nu är det ihåligt/ kärlek är skit , och du gör den bara värre/ trodde det va paradis , men nu e det helvete/ ja vill inte minnas , minnas det som hände/ det va tydliga signaler som du hela tiden sände/ ja trodde verkligen att ja hade en chans/ kärleken va ett spel , inte en fin romans/ vill inte bli sårad , men det blev ja visst/ kärleken va stark , men du bröt den som en kvist/ ja va för modig , och ja tog en dum risk/ du gjort mej lessen , och nu mår ja piss/ ja ville ha dej , för då skulle ja va lycklig/ men när du playar , då e du rätt skicklig/ ja trodde att du va , va en skit go tjej/ lyssna på denna saga , hur du playade mej/ konstruktiva kommentarer :)
Den Vise Visic
den va riktigt bra :) fortsätt skriva.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thanks y'all , den e den bästa texten ja gjort , i think :P
Den Vise Visic
Najs najs main, kanske nåt av d bästa jag sett med dej brush:D Peace//Lillebror utan snus
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
thanks lillebrussh :D , haha :)(: du e skööön =)
Den Vise Visic
riktigt fin. fan, såna personer e ekliga. :) jag stavar som en kratta :/ peace !
www.myspace.com/lizenmusic
Den Vise Visic
Jävligt jävligt bra mannen helvete !. keep this shit up .. jag är ledsen nu , men ja behöver inga tröster/ kan ejj fatta att du gjorde de med min vän/ jag vet att du kan göra det om och om igen/ Favorit raderna har du där !. känner igen mig som fan i den raden samma shit hände mig för ett tag sen.! men skitsamma detta var värkligen bra fortsätt med detta ! peace and love ! //sweety
SunShine Reggae!.
thanks sweety :) , skönt att du har ngra favoriter :)(:
Den Vise Visic
Fet Nice text creeds 2 you visic_
Keep chill´n
tack mackish :)(: ,
Den Vise Visic
upp whoa ! :)
Den Vise Visic
yaeh man !.. upp whoa upp !
SunShine Reggae!.
kom igen , :D upp whoaaa ! :D
Den Vise Visic
yeaaah , tack T-4 :)
Den Vise Visic
Känner igen mej , därför diggar jag denna ProPs ;) Fin känsla !!!!
Förlåt :'(
tack maau :)(: fett att ni gillar de :D
Den Vise Visic
upp whoa :D , vet att det finns fler :)(:
Den Vise Visic
Jo, den var bra..fanns najjsiga formuleringar på en del rader jag gillade extra mycket..fortsätt bara så här!
ok , tack tack =)
Den Vise Visic
tack jepikx :)
Den Vise Visic
upp whoaaa :D
Den Vise Visic