bara massa shiet
hade inget att göra så jag droppar lite.var tvungen att lätta på hjärtat.ah nu ligger jag i min säng och skriver detta shitmitt engna kapitt, men säg vad äre som är dittfuck you fuck världen vad är det som händerunga som är kriminella gator och gränderfucking hus dom bränner, vad äre för wannabesnär dom sitter i parken och röker cannabisär allt på detta vis, detta är tragiskt när ungasom är på väg att slunga sin egna gungafuck allt det som händer när allt skit är knasdet är precis när man har förstört allt i ens fastill hasch droger dom alla dras, fuck fuck någonborde sätta stopp innan allt faller ifrån toppenshit jag har iallafall fått droppen, jag själv har varit längst ner i botten, blev fort sliten sen dissad av alla så kallade vännerden här är till er alla som vet hur jag kännermen jag har nu börjat om på en ny startså det är dags att sätta fart i livets gångså nu sjunger jag ut i allsång, till er alla som snart kommer fallasnälla res er upp för allt som finns att hämta dags att kavla upp era ärmar för att kämpadet är dags nu det är dags nu, att hålla huvudet högtså att du själv inte ska falla, för jag tror på er där utesom är på gatorna och krigar för mat istället för att dela ut hatfuck alla som vill er ont, för innerst inne så säger du fuck youdet är du som är legenden som bor längst inne i grändenså nu har jag mjölkat ut allt som jag ville få sagtså massivt intakt skit i makt, lev för dagenför det finns ingen imorn.yeye / kuk i alla stavfel, du kan säkert flowa med
puss på dig tack
yeah !.Upp Whoa Upp.!
Det var softish!