Racapp - Sagan om killen
(Låt finns uppe, med Buli och ALC)
Lx:
Det är sagan om en kille som fastnat med hat sagan om killen som har kastat allt bra häng med när jag tar er genom torraste öknen killen utan minnen och han hoppas på döden där är allting är sant, och nu är vi ärliga grabben blir sinnesjuk, från alla hägringar sitter vid en kaktus, inte många som kommer och värmen skapar då o då en ånga av ångest en orkan av ork, börjar föreställa saker vatten och mat, hästar och vapen men inget är på riktigt, bara massa strunt han kommer ingenstans, bara går runt o runt häng med på denna färd runt i vilda västern där gamar försöker leva på dina rester långtråkigt, och långt från intressant häng med på denna färd, till ingenstans
Lx:
Det finns inget så bra som hjälpte så bra som alla mina vänner så klart
ALC:
du seer ljuset i tunneln, som skapar all värme du veeet hur det är,för du har gaamar som vänner du beer att du glömmer, men gör de bara värre du bleeev den du är, för du inte klarar längre
du seer ljuset i tunneln, som skapar all värme du veeet hur det är,för du har gaamar som vänner du beer att du glömmer, men gör de bara värre du bleeev den du är, för du inte klarar längre x2 Lx:
Det finns inget så bra som hjälpte så bra som alla mina vänner så klart
Buli:
det är sagan om en kille som har lämnat allt bakom ingenting han gjort har varit över lagom där går han över öken och under solhettan men inte för solen som han börjat svettas han svettas för minnen och han ångrar allt han skulle vrida klockan , bara om han kan en saga om en kille, som lever i filmer tror att allt blir bra, men de blev de inte han börjar tänka om, varför han ens lever där över öken under solen i sin egen värld saker han inbillar, som inte existerar gör så att han blir, mer och mer deprimerad vill inte längre leva, men han hänger kvar i hopp om att de nångång kommer bättre dar långtråkigt, och långt från intressant häng med på denna färd, till landet ingenstans
Låten: Lx ft Buli ft ALC - Sagan om killen (prod Otis)
Colonnade Records
kommentera låten : Lx ft Buli ft ALC - Sagan om killen (prod Otis)
kommentera texten här
pz
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
|