Vet inte vad...
Alltför mycket krav & saker att ta vara på Alltför många dagar då jag känner att jag har det svårt och det känns som hela skiten har pågått för länge men det finns ingenting att göra så jag skriver låtar istället
Jag har nu fightats för länge och kämpat mot klockan, tiden i livet som gjort att dom jag älskade är borta Försätter mig i deprission då jag tänker på vänner jag hade och alla gånger då jag ångrat hur jag bränt mina chanser Tiden berör oss, tiden förstör oss.. tiden är vårt allt Det som får oss att starta och stanna, tiden är knapp...
Jag försöker göra mitt bästa för att åstadkomma något och jag gör vad jag kan för att få liv i våra slocknade lågor För här i livet lär vi alla prioritera & värdesatta våra nära & kära, där har jag lärt mig min läxa..
minst sagt..
Dock har jag aldrig förstått varför man ska falla för nån om det ändå bara slutar upp med att man faller för långt Kärlek är ett mysterium vi alla på jorden suktar efter Ett hav fullt av glädje & hat och massa skumma känslor Men resten kring detta ämne låter jag lämnas osagt för kärlek rör mig inte, om jag tänker efter noga
de så det är.. thats it mayn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|