taktsbar - Madame Tussauds
Återigen tar jag pulsen på whoa, följande text skall förvandlas till audio om drygt två månader och kommer vara tillgänglig på en liten debutep vid namn Inget Rimmar. Hoppas den smakar!
Försedd med sanningen under sitt vita, långa hår Som hon låtit växa under alldeles för många år Jag känner henne inte utan hon kom fram till mig, och Tog min hand och presentera sig utan att ge sitt namn En smal figur, en gammal kvinna nära att bryta samman Hon såg min min, men hon är van att vi rynkar pannan Men hon förstår hela världen i ett ögonblick Och när hon skjuter använder hon hela tiden översikt Försiktigt rationell, hon talade om svaga nerver Att vi klagar hellre, fastän andra har det sämre Hur vi glömmer att även en motgång kan va lärorik Men alla hatar vi att skörda frukterna med kärnor i Hon hade rätt, blev influerad av hennes tankesätt Trots att orden ibland fastna i hennes andedräkt Talade om saker hon hade sett men hon slutade tvärt Och sa, din uppgift är att; fylla i resten själv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|