krylleh-B - Sommarsnutt
tjena. lägger nu upp min andra text här på whoa. kritik är bonus. :)
våren har nu kommit och vi längtar fram till sommaren det regnar idag, men om några dagar blir det sol igen dricker massa bira och polarna njuter högt av stunden. fick en skön känsla av det som smakar öl i munnen bli inte arg för att jag blir dyngrak i kväll. det är alltid samma sak, men soft varje helg. kan sova ut på lördagen, och ta en alvedon, huvudvärken efter fyllan, längtar till nästa lov jag tömmer sparbössan för att ha råd med en flaska sprit. sprit är inte gott för jag tycker det smakar skit. jag gör det bara för att lätta på trycket min vän. det är lite små kyligt ute,men skönt när du kommer hem bättre dagar finns det inte med vänner på fyllan. tomma ölburkar ja dom ställer jag på hyllan. mina rhymes kanske inte är dom bästa, men dom duger. spelar absolut ingen roll, för ni vet att jag ljuger kunde inte andas en vacker vinterkväll, säckade ihop sprang på rälset, vart skulle jag, allt gick så fort vaknade upp på rälset, 30 minuter innan tågen började gå undrar vad som hade hänt om jag inte vaknade då. sönderslagen hand, inre smärtan som jag ville ha bort den smärtan försvann ett tag, men den stunden var kort.
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
|