Mackey - Behöver bara veta
Glider iväg,till ett hav fullt av tystnad Kan inte förstå varför ingen vill lyssna vad har jag gjort för att förtjäna detta öde Snurrar i huvet och i hjärtat det blöder Varför, Finns det så mkt som kan gå fel Är detta ett spel,eller har jag tagit fel steg Jag hoppas på en saga, en sån med lyckligt slut Kan inte försvara,Har rivit ner min mur Jag ser folk som ler,folk som skrattar åt världen Rädsla,Ångest, folk som fallit av svärden Döden, Ska man skratta eller gråta med saknad i bröstet fäller man nog tårar Ingen, vill förlora folk dom håller kära, som står nära, På livet och döden vill man sära Jag har hittat en lösning på världens problem Som jag förmedlar till världen när jag kliver ut på scen ja.. iallafall till dom som lyssnar Som hör på min text så allting runt dom tystnar Jag ska väll inte påstå, att det är lätt Att hitta sin kärlek och veta när det är rätt Men jag har hittat min, Som jag älskar till slutet Som värmer mina dagar och får slut på allt tjutet Hon är min ängel, som jag håller i hårt Den enda personen som kväver min tår Utan henne, Går jag tillbaka till mitt djup Utan henne rammlar jag ner i samma stup Som jag kom ifrån,när hon räddade mig När ja mötte henne och hon blev till min tjej Allt som behövdes var att höra hennes röst Sen klättrade jag upp och fick kännas hennes tröst Det va så enkelt, Det va det enda som fattades När jag satt fast och jag mot djupet fightades Kärlek tar dig mkt längre än hat och aggression Använd känslor inte nävar det blir din slut station Varje tanke går till min tjej Allt jag behöver veta är att du älskar mig
Don´t mind me, just cruisin´.
|