Giggen [Inspelning ???] int emykke att säga en blödig text kan ajg göra nått bättre hjälp mig här nu boiis/girls !!säg mig baby, är du på riktigt//du är mitt brott då jag döms till livs tid//oh ja erkänner kraftigt du har klass oh stil//jag var fritt mål i sikte då erros sköt sin pil//första gången jag såg dig, vilken skatt//som när monen lyser klart en vinternatt//dina ögon var som stjärnor där dom lyste klart//du är ett levande mirakel ja de tycker jag//du sätter bitarna på plats,fyller upp mitt tomrum//du sträcker fram din hand när jag fallit omkull//klarar inte en dag en sekund utan dig//för att leva utan andra halvan "jaa då kan du skjuta mig"//du är mitt allt, den luften som jag andas//jag vill börja där vi sluta, när vi älskad varandra//så säg mig nu, är jag den du vill ha//eller ska jag vända på ryggen, oh gå tillbaks// Fred kärlek !
Det här är riktigt riktigt RIKTIGT bra . Du är en GUD på att skriva texter , jag har alltid tyckt om dina texter . Sen första jag såg . Den här är inget undantag , den känns så äkta hela vägen igenom , det enda som känns lite sämre än resten , inte dåligt - men inte riktigt i samma klass är -klarar inte en dag en sekund utan dig//för att leva utan andra halvan "jaa då kan du skjuta mig"//Kan inte sätta tummen på vad det är , men någonting är det "/ Men kicka dehär , Z studios väntar på dig ;) Du är välkommen att kicka detta hos mig om du inte hittar någon annanstans :)PÄYZ HOMIE !