Borgan - slutet skrev den lite fort , inte fixat med reffen å sånt så bra, men ge bra kritik Borgan - SlutetVers 1Det har gått ett tag nu, men jag tänker på dig jämt/det är svårt att förklara, hur jag en gång har känt/Jag gav dig en ros, men rosen började vissna/och jag kan fortfarande höra, hur vindarna viskar/Jag fattar inte riktigt, vad det var som hände/du släppte min hand, och sa, vi kan ju vara vänner/Jag får öppna ögonen och inse verkligheten/ye, jag får öppna min famn och välkomna ensamheten/Du finns kvar i mitt hjärta, djupt där någonstans/Jag saknar dig ju, kan du ge mig en andra chans?/ Jag greppar min penna, och försöker förklara tankar/Men jag är så jävla skakis och mitt hjärta bara bankar/#Ref 1Jag blickar upp mot himelen och ser bara mörker/Jag blickar mig omkring och allting står stilla/Jag hör rösten i mitt huvud som ber mig att försvinna/Jag vill bara sticka, orkar inte vara kvar här/Jag vill långt härifrån, till en annan atmosvär/Vers 2 Ye, jag menar står för din sak, du bevisar bara din feghet/vi valde samma väg men allt blev bara helt fel/Du krossade mitt hjärta, och förstörde mina drömmar/men jag ska blicka framåt,ye jag ska försöka glömma/Jag står ensam kvar med båda fötterna på jorden/du sa att du älskade mig, och jag trodde på de orden/Jag kan inte leva ensam, vill komma tillbaka in i drömmen/men det lär väl inte bli så, hur mycket jag än försöker/ Och jag visste, att dagen skulle komma, men knappast såhära/nu är klumpen större, än vad strupen kan bära/ Jag försöker ta mig upp men jag kan inte sluta lida/mitt liv är en bok och det är dags att vända sida!/#Ref 2 Jag vandrar ensam, på en stig genom livet/Jag pallar inte mer så jag dissar framtiden/Att alltid vara ensam, ye jag tar det förgivet/Vill göra om allt på nytt, och spola tillbaka tiden/Men det blir som man göre,/ jag fuckar detta och känner längtan efter döden/
Borgan - Slutet
Vers 1
Det har gått ett tag nu, men jag tänker på dig jämt/det är svårt att förklara, hur jag en gång har känt/Jag gav dig en ros, men rosen började vissna/och jag kan fortfarande höra, hur vindarna viskar/Jag fattar inte riktigt, vad det var som hände/du släppte min hand, och sa, vi kan ju vara vänner/Jag får öppna ögonen och inse verkligheten/ye, jag får öppna min famn och välkomna ensamheten/Du finns kvar i mitt hjärta, djupt där någonstans/Jag saknar dig ju, kan du ge mig en andra chans?/ Jag greppar min penna, och försöker förklara tankar/Men jag är så jävla skakis och mitt hjärta bara bankar/
#Ref 1
Jag blickar upp mot himelen och ser bara mörker/Jag blickar mig omkring och allting står stilla/Jag hör rösten i mitt huvud som ber mig att försvinna/Jag vill bara sticka, orkar inte vara kvar här/Jag vill långt härifrån, till en annan atmosvär/
Vers 2
Ye, jag menar står för din sak, du bevisar bara din feghet/vi valde samma väg men allt blev bara helt fel/Du krossade mitt hjärta, och förstörde mina drömmar/men jag ska blicka framåt,ye jag ska försöka glömma/Jag står ensam kvar med båda fötterna på jorden/du sa att du älskade mig, och jag trodde på de orden/Jag kan inte leva ensam, vill komma tillbaka in i drömmen/men det lär väl inte bli så, hur mycket jag än försöker/ Och jag visste, att dagen skulle komma, men knappast såhära/nu är klumpen större, än vad strupen kan bära/ Jag försöker ta mig upp men jag kan inte sluta lida/mitt liv är en bok och det är dags att vända sida!/
#Ref 2
Jag vandrar ensam, på en stig genom livet/Jag pallar inte mer så jag dissar framtiden/Att alltid vara ensam, ye jag tar det förgivet/Vill göra om allt på nytt, och spola tillbaka tiden/Men det blir som man göre,/ jag fuckar detta och känner längtan efter döden/