konstgjord - om livet är underbart [Sång/Dikt] låtar om ångest får mig mindre gladom världen har gått under, varför finns jag då ännu kvar?vandrar helt själv till en annan världkanske kan jag hitta nån där ingenting är som härdagarna flyter bort och jag med domhur länge ska man orka när man inte längre har ork?kan tänka på det gamla, förvirras i nyttnär förändringar sker är jag alltid den som har flyttjag är inte som du, jag hade mitt valmen hur ska man välja för att någonsin välja bra?jag blundar och ser dig som jag alltid gjortvänder mig om och ser dig vandra förbi min portensam är stark, men varför är det så?tänker inte stanna men ville aldrig börja gåensam är stark, har alltid kallat mig svagom livet är underbart, varför är ingenting bra?nätter blir kallare. jag fryser ihjälsaker förändras, men du borde ha stannat härvintern är borta, våren kommer snartvi var med varandra men nu har vi olika lagflytta bort, jag vill hitta ett landdär man faktiskt mår bra och kan glädjas av sitt skrattallting finns kvar, men ändå ingentingjag borde nog ta vara på människor i mitt livvåren har kommit, men den börjar kalltåret har försvunnit och jag vill bara lämna alltlåtar om ångest, orden tränger in djuptjag vet att ingenting vi hade kan få ett slutalltid, förevigt och jag har stannat kvarmed ingenting och jag undrar om du har det braskriver och skriver men vad är det för vits?jag ville flytta bort men har aldrig tagit mig tidvad är det jag vill ha, är det möjligt att få?är det kärlek jag behöver eller är det att börja gå?jag vet att livet inte handlar om att börja ommen man har inget val när ett minne börjar gö ontjag vet att du känner mig, du vet vem jag ärvi har känt varandra länge men inte sen jag var kärklarblå himmel med en sol som skendu var så söt, men ingen ser det jag serdu sa att du fanns där med tre klara ordjag-älskar-dig, men jag vet att du aldrig förstodlägg kommentarer!
återigen har du gjort en bra text tycker jag, precis som ensam är stark har den här texten ett bra budskap och man får en skön känsla av att läsa den. Fastnade speciellt för dom här raderna---->ensam är stark, men varför är det så?tänker inte stanna men ville aldrig börja gåensam är stark, har alltid kallat mig svagom livet är underbart, varför är ingenting bra?Skön poesi vill jag säga om det där:)Kommer du recca denna text eller? skulle vara nice tror jag:)Fortsätt skriva skön lyrik mannen!PZ//OBZ