Kammel - Har inte WinRAR men ska vi dela vårt weed?
Jag greps av panik av en evig repris- på hur jag gång efter gång har fel strategi. Och varenda jävla väg verkar leda mig hit. Hamnade i helvetet men sen slet jag mig fri tog klivet in i verkligheten, redo för krig men insåg att jag var ute på spegelblank is. Kämpa, bit ihop, spänn ihop benen och knip Det är inte rätt, hur kan man leva som vi? känns som att man jobbar bort hela sitt liv! Man har ju självklart alltid velat ha flis men inte så här stora hål att stoppa sedlarna i Vill inte se på medan min tid, sveper förbi så jag knappar in numret till chefens mobil.. ..ljuger om att jag har hög feber och skit. Och ja, jag är både dator och tv-spelsfreak- och min lycka är numera en nedpackad fil. ..och jag har inte WinRAR!.
Så det är klart att vi tillbringar vår fredag med sprit, på puben, så vi alla kan bete oss som svin, utan att behöva bry sig, om regler, etik alla krav och måsten och karmans elaka flin. Vill bara softa, så ska vi dela vårt weed?
Hahahah! Jag tycker att den börjar lite småknackigt:Jag greps av panik av en evig repris- på hur jag gång efter gång har fel strategi. Jag greps av panik efter en evig repris- på hur jag gång efter gång använt fel strategi. - Hade låtit bättre.. (tror jag i alla fall) haha... Annars så kommer texten igång efter 5-6 rader och blir riktigt nice... Det är inte rätt, hur kan man leva som vi? känns som att man jobbar bort hela sitt liv! Man har ju självklart alltid velat ha flis men inte så här stora hål att stoppa sedlarna i Vill inte se på medan min tid, sveper förbi så jag knappar in numret till chefens mobil.. ..ljuger om att jag har hög feber och skit. Och ja, jag är både dator och tv-spelsfreak- och min lycka är numera en nedpackad fil. - Där är skiten!! Jag skulle gått kunna tänka mig att du skrev texten efter: "Tv-spelsfreak". Det hade varit såååå kul om alla problemen hade speglat din spelmani.. Fy fan, jag läste det i alla fall som att det var så... Och det byggde upp en så jävla härlig bild på en slöslapp vardag som man önskar att den var, men inte är.. (för man har väl lite moral i kroppen?).. Haha, shit is tight och du rimmar nice.. Men det vet ju alla och du redan... så jag sket i att säga det... Eller det gjorde jag ju fan inte... jag sa ju det nu... Ähh fuckit nu lämnar jag tråden i tystnad!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
hah äckligt bra :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack djuret, fett med utförlighet :9 tack ni andra med
det här var tråkigt puss älskling
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul och bra! Lite kul med dina ordval och flytet funkar bra! Skulle vara kul att höra på en beat!
Keep it up!
Burlins Jävla EP - Gratis på: www.burlin.nu www.myspace.com/neverendingmike
Den känns sämre än dom två du droppade sist, om man nu ska jämnföra, men still helt klart bra och det tror jag du vet. Måste co-signa Djureri också ang. att det tog lite tid innan det drog igång på riktigt.Det är inte rätt, hur kan man leva som vi? känns som att man jobbar bort hela sitt liv! Man har ju självklart alltid velat ha flis men inte så här stora hål att stoppa sedlarna i Vill inte se på medan min tid, sveper förbi så jag knappar in numret till chefens mobil.. ..ljuger om att jag har hög feber och skit. - Detta stycket var fett som smör! Sista stycket var också nice. Men som sagt, det börjar lite trögt sen blir det bättre, saknar dock nån riktig wow-rad. Känns som du inte la ner jättemycket möda på denna, men det blev ändå nice.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
den ända raden som var bra, var den om weed :O)
Tycker det är bra, som vanligt, alltid kul att läsa dina texter, så droppa mooooooooooooore.
A historian is a prophet in reverse
jag hoppas att profiles första inlägg var ironi annars så var det hopplöst IQ-befriat texten var soft... men du har droppat mera underhållande texter... dock var mittenstycket jävligt onpoint... som andra sagt så tog det en stund innan texen kom igång, men sen var det grymt som fan.. anywayZ... AboW den VaR FeEeT
ja, det kanske ska nämnas... skulle föredra ett litet mera flippat rimschema även fast detta visar skills som fan... men blir mera svängigt med ett varierat rimschema samt med olika rim
Ska blasta av nåt blytungt nästa gång tillägnade era arslen, tack lennar! Håller för övrigt med er om det ni skrivit, det är inte det fetaste innehållet men rimmen gör det fett ;)
Kammel är världens bästa... Ähh fuck kritik, sprid kärlek istället.. Jag lovar att: Nas skulle ta tillbaka: "hiphop is dead" om han läst dina texter
Du är typ en rimmomat. Läst bättre av dig men du håller ju fortfarande en sån sjukt hög lägstanivå.
Min lägstanivå är fräschast på whoa ;)
ja men det är bara för att jag inte postar texter så ofta ;)
MC_Ogg3 - man kan säga "en" beat.. smaksak.
jag diggade texten din jävla kamel!
dina texter är dom enda jag läser i denna gudsförgätna bit av internet
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Tight skrivet, no doubt. Men den här texten hade sämre sammanhållning och kvalite på raderna genom hela texten."Hamnade i helvetet men sen slet jag mig fri" "Kämpa, bit ihop, spänn ihop benen och knip" "Och ja, jag är både dator och tv-spelsfreak- och min lycka är numera en nedpackad fil." De två översta hade du kunnat ta bort, om du inte bestämmer dig för att skriva helvetetraden snyggare. Du understa tog jag med mest för att det kändes så plockat ur luften i sammanhanget. Det kan du också knyta ihop om du ändrar ett ord eller två."så jag knappar in numret till chefens mobil.. ..ljuger om att jag har hög feber och skit." Här hade du kunnat ta bort punkterna, skrivit ett "och" i början på andra raden (om du vill) och ta bort "hög" innan "feber", för det dels ser snyggare ut och förbättrar flytet (i mitt huvud). Det och i sista raden kan du byta ut "och" mellan "krav" och "måsten" mot ett kommatecken. Annars kan jag bara proppsa de redan citerade mittenstycket, och texten som helhet. chea!
aa fett skön text diggar den hårt.
here i am again
Riktigt snyggt!
tack gay_lasse! tack omen för utförlighet, sånt är nyttigt och jag håller typ med dig. tack alla andra med, kul.
Haha, ascool ;D
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
tyckte det var tvärfett. så sjukt rolig topic! garvade gött iallfall. hoppas du hittar winRAR iallfall:)
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
I smoke Camel like I smoke ciggarettes : )
haha Stuccad, btw, den nya timbukplattan är den sämsta hittills, dom två föregånde plattorna har ju varit pure classics rakt igenom typ :(
Ja, jag vet. Han har rökt ner sig för mycket på den här. The Botten Is Nådd är en svensk klassiker, men på denna snöar han ut totalt. Dock är Fantasi tvärfet, speciellt raderna i min signatur, för det är så sant :)
Grymt att hela texten var på samma rim... Fin rimstruktur, härlig känsla Big Upp!
http://biggedy-b.blogspot.com