Just Zonin'
You already know what's up, I'm dope as fuck Got the golden touch, crush MC's like cocoanuts There's no holdin up when I flow for bucks There's no foldin money - I'm broke as fuck And like I told you dunnie, I ain't holdin much So I get your noses crushed for that dough you got Your phony's not criminals - your just posin up Like strippers in a bar, takin their clothes off Sit back and catch doses of the cobra clutch When I roll a dutch and start to toke the Kush Steady stoned of stuff - yeah I smoke too much Cause I'm always zonin' stuck when I'm blowin dust Never claimed I was a gangster, I don't blast Mac clips But I will leave you with less theets than a crackaddict And I stab bad chicks in the back - asstraffic The motherfucking mackdaddy with some bad habbits You can't match this guy, in a battle I'll snatch your life N if you still wanna try, I catch you twice in the afterlife Marvelous mastermind - probably the last divine While your the opposite - your back and behind You bastards can't shine, your wack when your rhyme If U grabbin that mic you get smacked with it twice Spittin blazin scriptures, my lyrcis is painting pictures My ways is different from yours, so amazing textures
..and I'm just zonin'.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
As grymt som dom tidigare redan skrivit... Du rimmar sjukt galet och attityd och roliga rader saknar du inte heller. En utav de bättre texter jag läst från dig. You already know what's up, I'm dope as fuck Got the golden touch, crush MC's like cocoanuts - Du rimmar galet bra, men jag är dock lite fundersam över "coconuts"-raden eftersom kokosnötter är svårknäckta. Annars var de felfritt..
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Tack folks! Jo, du har en poäng där Simpo.And I stab bad chicks in the back - asstraffic ska vara And I stab M ad chicks in the back - asstraffic Ingen mer som har nått att säga om texten?
Jo, jag .. den är överfet! du rimmar galet o flytet älskar ja.. du höjer standarden från noll till hundra med dessa grejer asså!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-03-01 01:19
Tjea! Läser ordentligt imorrn, men det ser soft ut.
Nice flow med fetfeta rim... Älskar verkligen att läsa sånna här texter av dig... Även fast jag tycker att texten i sig saknade någon riktigt riktigt tung rad så håller du en jämn standard... Kommer säkert tillbaka hit när jag är mer pigg än vad jag är just nu (04:50 lokal tid) Keep it up och hör av dig mayne!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
diggar fan dina engelska texter mer än dina svenska... skönt språk och du får alltid ett riktigt skönt flyt asså, varierat o svängigt... tycker dock du tappa lite i slutet av texten när det kommer till flytet jämfört med resten av texten... but still - real dope fick värsta gangstarrkänslan av skitet aja har nyss vaknat så kanske glömde nämna nåt, men isf postar jag igen senare peace
Lyricist
2007-03-01 06:44
Grymt tung och välrimmad text. Niceness som man säger om inte annat. Jag stendiggade den faktisk.
Som Djureri sa; "Pappa det gör ooont" hahah nä jag skojade bara. men som Johan påpekade så älskar jag också dina engelska rimma-på-stavelser-några-rader-med-en-hård-attityd-med-fett-flyt-sessions. Askul att läsa. Som sagt, kunde klämt in nån blytung p-line eller nån hugga-av-huvudet-rad för att få texten fulländad. men som det är nu så är det starkt starkt Vg, sjukt kul att läsa hur som helst. Keep it up skivkontrakt
ja visst skulle det vara soft med någon pow-pow rad, men samtidigt så skulle den här texten vara riktigt grym som audio
Man tackar!Epilectric Är du en sån här såkallad skämtanvändare eller är du så här dum/wack på riktigt?Djureri Jo, jag håller med dig, det fattas något och texten känns inte fullständig. Borde skrivit mer på den men pallade shi :) Pigeon_ P18 Måste hålla med dig också där. Flowet blir hackigare, sen slutar den lite tvärt också, borde filat mer på den som sagt. Jåggi Bear och Zteve-O får gärna återkomma.
Haha, fan va najs, riktigt proffsigt ju! Det var jäkligt najs flow också, gillades verkligen. Jag kunde flowa på den utan problem iaf, men det har väl med uttal och betoning att göra. Aja, fridens!
A historian is a prophet in reverse
PS, Stukad, Epilectric är antagligen en skämtanvändare, han baitar hela låtar från Eminem och försöker irritera folk :)
A historian is a prophet in reverse
Lyricist
2007-03-01 20:07
Det är jävligt skönt rimmande du ger oss i dina engelska texter herr S.Tukad. Det finns vissa rader där man diggar innehållet och vissa där rimmen glänser mer. Inte den fetaste du lagt på engelska, men det är fett nog för mig alltså. Dock undrar jag hur du uttalar "clothes off" när du rimmar det på "posin up"? Jag kanske missat något haha, men det stör mig fan. Coconutraden var ju också en liten miss, men jag tänkte inte på det före jag läste att nån skrev det så den godkänns ändå haha. Du har lite av allt och blandar ihop det med en hel del skillz, vilket givetvis blir soft läsning. Inte många som rimmar som detta i sina texter vad jag sett på whoa...Totaly my cup of tea! (om man nu kan säga så haha). Där fick du en liten kommentar såhär på morgonkvisten!
vad jag fattar ska inte clothes off rimma på posin up... utan rimschemat flippas lite där (vilket jag diggar, finns inget värre än ett likadant rimschema genom en hel text, plus att just rimschemat du kör i de raderna e så fett, låter skitbra i audio)
Lyricist
2007-03-01 20:36
Pigeon_ Okej, men då förstår jag. Jag var inne på samma tanke som dig fast upptäckte att om man uttalade clothes off fel så rimmade det på posin up haha. Då blev jag lite osäker;D Men det är nog som du säger...Skulle vara konstigt om stukad uttalade det fel när han annars verkar kunna sin engelska:)
du är hiphop rakt av
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för kommentarera!
Zteve-O och
Pigeon_ Jo, jag vet hur det uttalas, men det passade så bra in i sammanhanget så jag tycker det funkar ändå (även om det hade varit ännu bättre om det inte hade uttalats så, tycker jag).
Sen angående coconuts raden så kan dom ju faktiskt krossas, allt beror på hur hård texten är :P
Tack för lite analyser också, alltid kul!
nattkrig Hiphop som Adam Den Lille!
Tycker texten gör sig bra till det
här beatet förresten.
jag älskar dig för att du länkade den instrumentalen, vet inte hur länge jag letat efter den... men som sagt, clothes off blir grym för att rimschemat bryts lite... tycker det blev nice
Förstår vad du menar, flowet stannar liksom upp lite, sen rullar det igång igen. Ingen mer?
riktigt skön text asså , så jävla najs flow och allt , keep it up ,
Ännu en skämtanvändare, man ser igenom dig som en brud på wet t-shirt contest. Kom igen, försök lite hårdare för fan.
BUMP#1
Numero dos! Don't sleep!
inget att hurra för tyvärr.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P22 Givande kommentar. Säg gärna varför den är dålig också.Trofast P9 Tackar!
fetaste texten ja hört på riktigt längre ,, nog en av dom bättre på hela whoa måste ja nog säga diggades som faan ! gilla din rimmteknik o flow i texten o sånt ,,, ger den nog 8½/10 Betyg sättning: vg+ Keep it up !
vet att det inte va så givande. tänkte på det länge innan jag skrev... men tänkte att nån får ju säga sanningen istället för att säga att den är skitgrym :) allt kändes som nödrim. hela texten...Your phony's not criminals - your just posin up Like strippers in a bar, takin their clothes off Sit back and catch doses of the cobra clutch When I roll a dutch and start to toke the Kush clothes uttalas ju inte cloth-es så det rimmar inte. kush rimmar ju på bush inte lush, så det rimmar heller inte. håll dig till svenska!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
äh palla var så jävla petig med rimmen... låt det vara lite flippat... finns fan inget värre än ett stelt rimschema
jag håller helt med. när det är gjort på ett bra sätt. detta var inte nåt som jag uppskatta bara, vill inte låta som en hatare.
Never claimed I was a gangster, I don't blast Mac clips But I will leave you with less theets than a crackaddict You already know what's up, I'm dope as fuck Got the golden touch, crush MC's like cocoanuts There's no holdin up when I flow for bucks There's no foldin money - I'm broke as fuck And like I told you dunnie, I ain't holdin much So I get your noses crushed for that dough you got Glömde citera dessa raderna, tunga.Rhetoric Jag vill inte heller låta som en hatare, men jag måste påstå att du inte har en aning om vad nödrim är om du nu säger att hela texten är nödrimmad. Dock så håller jag med mig om att dom raderna du citerade var bland dom sämsta i texten.
Rhetoric Nu när du säger det så uttalas ju kush som bush. Det var en miss. Men om du säger att hela texten är nödrim så måste jag tyvärr kalla dig för en hatare, eller så vet du bara inte vad nödrim är. Clothes of rimmar inte på det andra perfekt men det är iaf. inget nödrim. Finns det några andra än dessa två som du tycker är nödrim? Aja, alla kan inte gilla, smaken är som baken, delad. Sossen och Kammel, kul som fan att det diggas.
Ett sista upp förtjänar den.
inte nödrim kanske, var ganska trött (lite som nu) då jag skrev det.And like I told you dunnie, I ain't holdin much So I get your noses crushed for that dough you got Spittin blazin scriptures, my lyrcis is painting pictures My ways is different from yours, so amazing textures dessa tycker jag inte är snyggt rimmade utöver det jag citera förut. det finns ingenting som inte har sagt förut på ett bättre sätt. ingenting står ut, ingenting fick mig att känna, "wow, that's some nice shit!" (som i din svenska text jag kommentera sist, den var grym.) men fortsätt träna engelska eller kör på det du hanterar bäst - svenska. ah fuck it, kör båda.
Jag skrev faktiskt blunt först men ändrade det till kush för det blir cp iom att dutch också är med i bilden. Men u när jag är medveten om att kush inte rimmar på det andra så är fan blunt bättre. Fan vad jag flummar ut hehe. Men kul att du diggar profile.