Bäst på Whoa
NiitoJag tänker alltid två gånger, klart jag är omtänksamFör detta kommer ta hårt på dig, som en våldtäksman som gör det med porrkänsla tills rollerna blir omvändaStopp,vänta, när du slicka mina kulor fattades bollkänslanSnackar inte om handikapp nu, för du är en instabil invalidDom sa du suger på micken, du blev kåt o knulla ditt mickstativDu är inaktiv som en nedlagd bilfakrik och du hittas vidpå en väg inrullad i en matta i bagaget och skapar biltrafikHäller dunkar med bensin, och kastar in en tändstickaSlänger min tändsitckask och närmar mig min självdistansGlömmer det mänskliga, och är redo för nästa atentatHar så mycket arsenal att du lämnas kvar utan andetagNär det kommer till texter så är det bomber jag sänkerGör dig en tjänst, jag tar ditt liv så att ångesten släpper Lämnar dig med koppel i käfen, så det blir fetishkänslaKnullar kända som är sextifem bast för o hänga på kändisträffarSkrev liten text nu lite snabbt, hade inte mycket annat fö mig..Har ej kollat igenom det eller så, så det kan va stavfel, gramatiska fel o etc etc.. Försöker lära mig språket :PMen droppa en kommentar om du tycker det är värt de..Tack på förhand... Puss o Kram, Skumbanan !
helt okej, men "omtänksam/våldtäktsman" har man hört för ofta... =/
jo den var soft=) du kunde kanske jobabt lite mer på den , fortsätt som du gör iaf