taktsbar - Vakant
Bifogar härmed en text som står på tröskeln att bli en audio och kommer att finnas med på min debutep. Jag är öppen för kritik, men mest av allt söker jag uppmärksamhet, please grant me this wish father.
Vänner, Vemod, Vakant Ta hand om er..
Vi valde samma väg men du svängde av Och lämnade mig kvar, Men jag är inte bättre jag, Ställer krav och värnar inte om de vänner som jag har Men jag började planera, har alltid drömt om USA Så jag packade väskan för att dra men lade av För någonting mycket större verkade hålla mig kvar Du och jag var bröder, bästa vänner, bra benämning Men jag såg en klar förändring när du sluta upp som främling Interna skämt och ett hemmastadd klimat Blev en gråfärgad fasad i min vatikanstat Har alltid höjt rösten aldrig visat svaghet Min värld av allvar råkade krocka med din av barnlek Hamnade i trubbel, du gick åt fel håll Som en konsekvens av att du hängde med fel folk Jag bevarar dig för alltid i mitt minne Har inte sett dig på ett tag, tror att du sitter inne
Hon vet att dom ser, hon firar diskret Hon håller i en banderoll med texten Fria Tibet Hon är en ledare, hon trivs bra i talarstolen Men kastar tegelstenar för hon är sin vana trogen Hon är förbannad så hon visar sitt hat Över att svenska vapens nyttjande i attacken av Irak Hon har motfrågor på alla svaren som du har Hon lider med Palestina men glömmer aldrig Kurdistan Hon är Ensam, hon maler känslor i sin trädkvarn & Kontemplerar kring slavhandel och sex med spädbarn Hon är sviken, men hon har hedern i behåll Och räknar tiden på fingrarna, hon vet hur lång tid det gått Hon är min martyr, min egna Sophie Scholl Hon är vacker som ett troll men sånt spelar ingen roll Hon är smart, hon vill inte tagga ner, hon sa När katten är borta har råttan ingen att dansa med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|