Kvist. Simpo & Måns - Söndags Session
Det är fotboll på TV...
Kvist Snacka skit om min text och din brud får sy om dig för jag knuffar ner dig ifrån Eiffeltornet i strypkoppel och när jag står på alla prispallar som mina pris pallar så åker du på stryk som en nytvättad Jeansjacka Du får mer jävla spö än misshandel på en fiskhandel för att du snackar mer skit än ägaren av MixOutlet Din arabpippi, sluta snacka skit, och ditt nyårslöfte får bli att inte fastna med huvudet i kylskåpsdörren
Simpo Här har ni mig, jag tillbaka som Ronnys Krog och jag får fler söta pinglor på fall än Bowlingklot Du sög åsnekuk och åkte dit för drogmissbruk medans jag hoppade jämfota över våningshus Så brudar kan räkna med mig som en mattelärare men du är en backstabber och jag är tankeläsare Jag har fullt upp med alla mina 70 födelsedagar och jag bryr mig inte om du ser dig som överbetalad Du jobbar för 5 spänn i timmen
Måns Allt det här jävla skrivandet har fått mig blodtörstig Så jag beställer blodpudding... bara för att suga blodet ur han från Room Service Du leker cool över nätet som om det vore Volleyboll men IRL så är du en nobody med alla Pokémon's och när vi kollar på fotbollsmatcher med morotspajer så är du under våran nivå som blomrabatter och men den frillan så skulle du kunna ha en boll i fittan för jag är lika oemotståndlig som en fitta
Det var en Söndags Session men vi är stundals bättre BURKMAT KNÄCKER
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|