ant farm ft. lucke - Tänker
vi hade inget att göra ikväll så jag skrev en text :D lucke sjunger reffen.......... du måste tänka på andra än dig själv// du måste tänka på om folk vill ha hjälp// du måste tänka på att göra saker rätt// du måste tänka på hela din släkt// (vers 1) niklas dags å vakna, gå till skolan// viskar mamma i hans öra men det tror han// när han kollar upp ser han sin syster// som möter hans blick och han blir lite dyster// han börjar tänka på sin mamma// som har gått bort, varför kude hon inte stanna// niklas går och äter lite frukost// sen tar niklas en dush och tänker sig bort// på den tiden då hans mamma levde// då var inte allting skit, Niklas fylls av vrede// snabbt klär han på sig och springer ut// ångest i magen vill att livet ska ta slut// men niklas skiner upp, där står sandra// det är tjejjen som får Niklas att stanna// dom kollar på varandra och hon ler// NIklas inser då att någonting är fel// ref du måste tänka på andra än dig själv// du måste tänka på om folk vill ha hjälp// du måste tänka på att göra saker rätt// du måste tänka på hela din släkt// (vers 2) sandra står och kollar mot niklas// han tänkte efter om han riktigt lyssnat// för om det stämmer det som hon sagt// kommer niklas aldrig mer att träffa sin skatt// hennes familj ska flytta långt bort nånstans// niklas får en klump i magen, han är i trans// när dom kommit fram till skolan// springer niklas raka vägen till toan// han tittar sig i spegeln och ser en tår rinna// han kollar upp och vill bara försvinna// då kommer det in en kille och skrattar// niklas ser på killen med tårar på kinderna// killen som heter pirre siktar mot pannan// allting känndes tomt och tiden bara stanna// aldrig mer ska niklas känna luften i strupen// sagan slutar med de dystra slutet// ref du måste tänka på andra än dig själv// du måste tänka på om folk vill ha hjälp// du måste tänka på att göra saker rätt// du måste tänka på hela din släkt// droppa nån komment om den Peyyyyyyyys
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
|