konstgjord - ensam är stark
har inte skrivit så mycket Lyricism, min första seriösa på whoa dessutom! testade ett ämne som inte är allt för skrivet om, så ge kritik.. säg vad ni tycker!
skämtsam men arg, och jag förklaras som en ensam varg för jag kämpade starkt men ändå blev jag den som lämnades kallt har alltid varit en person med ganska få av dessa starka sidor lever efter rutiner och kärlekens änglavaktade livsord tänker inte dra upp något om dessa tjatade kärleksdraman för den riktiga myten, ensam är stark, det är den bättre sagan har levt mitt liv efter andra världens ihopdragna behov jag var en kärleks-sökare som levde den soppdramatiska tron har inget behov av kärlek längre, jag kan klara mig själv för man gör så man kan, jag tar varje dag som en vän och hittar mitt hem i ensamhet som skenar lycka har levt i mycket värre situationer med någon flicka låt mig skriva, och säga vad jag tycker i ärlighetens namn fan vad det är skönt att få ha min egna lägenhet ensam och ärligt talat, jag behöver inte kärlek i mitt liv för det är ett spel och man krigar för sin värdighet i strid
x2 för jag vet att man tror att sin kärlek är sann men oroar mig inte, för att ensam är stark allting kan förstöras, så släpp denna hand men jag vet att jag inte är själv som ensam varg
jag lever för musiken och ingenting annat irriterar mig på tjejer som försöker få mig tro att tiden kan stanna det är bara klyschor, vi använder för att charma dom men vi vill ha dom nära oss och kunna göra pappa stolt jag var ett charmtroll, men har lärt att koncentrera mig skriver över allt sånt och har fattat konsten att leva själv alla har älskat någon, men jag älskar min livsglädje och till skillnad från alla bundna känner jag mig fri i själen jag har inga måsten, ingen krav jag måste följa jag slipper se botten för en tjej är ingenting jag önskar kärlek är nåt bra, men varje kärlekssaga får sitt slut man måste ge och ta, men jag kan vara självisk livet ut en ensam varg, och komihåg vad jag har skrivit att ensam är stark för efter varje kärlek blir man liten livsglädjen finns där, jag behöver inga tjejer som sårar mig och jag har inte längre något slags mål i huvet att älska igen
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|