pappa Text om min pappa som är alkoholist, fick precis veta att han ligger på sjukhuset å höller på å dö.....Pappa att du inte fatta att alkoholen ta kål på digdu bor tillsamns med din tjej och din nya son (min bror)att du inte fatta att du måste slutadu ligger på lasaretet och kvider i mitt hjärta det svidervi har inte haft kontakt på några år och jag hatar dig men vill endå älska digom du lämna jorden vet jag itne om ja ska palla du är en av alla, alla dom som inte orka dom som sluter ögonen och bara somna in och aldrig mer vaknadu ska alltid vara den som ja övervakadu har slagit mig endå älska ja digdu har hotat mamma ändå älska ja digdu har hjälpt mig och därför älska ja digdu fanns för mig nrä ja va liten då tiden kändes slitendå jag satt som värst i skiten du har stöttat mig men alkoholen tog över ditt livdu har slagit mig och jag dig och tillsamans har vi sprungit från gängnu va det ett tagsen jag såg dig du har inte hört något ifrån migjag önska du kunde sluta dricka och om du fortsätter komme du dö..om du inte sluta nu är det kört du är som flötet om fisken ta dig försvinner du.. alkoholen är dina sista andetagInga speciela rim/ord elr något.. va bara tvungen å skriva.. peace!
J beklagar och hoppas att det går bra...texten kom från hjärtat!!kolla gärna min text om min pappa !!! den heter Cadier -ängel hör mig !!! ha det bra peacee