en låt till min kärlek
Hon är vacker som en vårdag// Jag förstår inte hur hon kunde börja prata med en sån som jag// Men hon fick mig att bli kär// Hon fick mig att älska// Även om hon är långt bort så är hon ändå här//
Hon finns i mina tankar hela tiden// om jag drömmer en dröm så finns hon med i den// Om jag skriver en text, Är det om henne jag skriver// Jag är kär på riktigt, tro inte att jag driver//
Jag nyper mig i armen när jag ser henne, för jag tror att jag drömmer// Hon har ett sådant ansikte som man aldrig glömmer// När jag hör hennes röst// känns det som sommar även fast det är höst// Jag har svårt för att älska folk, för jag blir ofta sviken// Men nu känns det som att jag inte blir besviken// För hon säger att jag är underbar// och ska hålla mig kvar// Du säger att du inte ska glömma mig// Och jag tror henne, så hoppas att hon inte ljuger,
För, hon finns i mina tankar hela tiden// om jag drömmer en dröm så finns hon med i den// Om jag skriver en text, Är det om henne jag skriver// Jag är kär på riktigt, tro inte att jag driver//
Mina känslor kommer aldrig kallna// Men om hon dissar mig så kommer jag inte längre palla// Men tror du jag ger upp då, så tror du jävligt fel// Jag kommer bara att älska dig och försöka mer// Mer och mer tills hon förstått hur underbar hon är// Och att jag är otroligt kär//
Hon finns i mina tankar hela tiden// Om jag drömmer en dröm så finns hon med i den// Om jag skriver en text, så handlar den om henne// Om jag skissar så är det Josefine jag skriver// För, om jag drömmer en dröm så finns hon med i den// Om jag skriver en text, Är det om henne jag skriver// Jag är kär på riktigt, tro inte att jag driver// Och om du tänker dissa mig så är det bäst att du glider//
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
|