Mitt budskap (sadistisk text)
nu, när ditt blod rinner mellan mina fingrar, blir jag glad för nu vet jag, att du aldrig kommer komma tillbaks när kniven gled in i dig, fick du en så härlig chockad blick och när kniven gled in i dig, var det mitt vackraste ögonblick- som jag haft, tillsammans med dig, åh du är så vacker död så kall, så vacker när du ligger i din blod pöl ska vi älska en sista gång ååh min vackra kvinna? en sista gång borde vi ju faktiskt hinna innan maskarna kommer och du börjar försvinna du är så jätte skön, när du är sådär jätte stel och så skön du är, när jag kan ta sönder dig, slita ut dina revben dunka din skalle mot golvet, tills hjärnan tittar ut penetrera sönder båda dina öron med min kuk här får du din jävla slyna, för varje gång du ljög bakom min rygg skrattade du åt mig, och tyckte jag var trög men vem skrattar nu? Vem visade sig inte vara så trög? Vem sliter bokstavligen ut dina tarmar nu ut genom din röv? JAG! JAG! JAG! HAAAAAHAA!!! PUSS PÅ DIG!! Refr. X2 Mitt budskap, vad är nu mitt budskap? jävlas aldrig med mig för jag är helt fucking vanskapt SKÅL FÖR MIG! ÄNNU ETT FANSKAP!
Ge kritik om ni orkar! PIZ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|