Johan & Stukad - skriker hora till brudar
Den spliffgalna vristskadan: Jag festar på det dyraste kokset, syra och gobbe Tillsammans med bitches som går på alla fyra i koppel Våldtog din brud på ditt party i din Hästens säng och fick spendera min efterfest.. i en häktescell Men jag är inte den som hänger läpp, släpptes sen pissade utanför snutstationen, snodde nån unges veckopeng, tog en springnota från taxin för cashen inte räckte hem, ringde upp min kontakt och kirrade ett hekto släng Men råkade beckna det till narkotikaspans tjänstemän och fick en enkelbiljett till fängelset, än igen... Du kan ju kritisera texten, säga något ytligt och ge den ris eller ros som om din åsikt skulle betyda nått På mitt visitkort står det att jag är i hotellbranschen När jag egentligen säljer horor till serbiska bordellmammor Det stämmer, jag är en rappande hallick med hoes Och jag låter mina horor sjunga hooken som i Hustle & Flow Djureri med en mus bredvid:jag är ett lokomotiv på oxycontine som förgyller mitt redan roliga liv, när jag sitter med stukad och skrattar åt ingenting alls med brudar som strippar för knark, visar fittan för glass, bajsar på golvet och springer runt i halsband och koppel och kommer på språng när jag kallar på "doggy".. Det är så jag bevisar att jag är pappa till hunden och får det bekräftat när dom kallar mig husse. Att vi becknar heroinet till hemglassbilen skapar kalabalik och det blir värre när vi säljer amfetamin till Talib Kweli Vi gör Katedralen till ett gangsterparty där asiater rullar ganjabladen och tänder skiten med laddade handelvapen Johan och Stukad är bovar och tjuvar som tjänar lovor och knuda på kooliosjuka horor och brudar som offrar sin fot för det bruna men Jag visar kärlek till alla, trots att min hjärna är fucked up när jag battlar min mamma och säljer crack till min pappa
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|