Retorik - Dom kallar mig Robban
Dom kallar mig Robban men ja föredrar Retorik Har knallat på gatan men tar inget ghetto pris Är den ja säger ja är! Bara acceptera E det problem med det där e det faktiskt erat! Inga undantag så sparar alla ursäkter En äkta hund kvar i ett fallet djursläkte Står på två ben, e en och åttiotre lång På alla fyra efter jag rökt en fet bong Men ställer mig snabbt för o köra en Mike...Tyson Samlar all kraft o ger örat en fight...som Får hela kvarteret att börja undra Om det boxas här borta - o det e första rundan! Ja e galen ibland men oftast fett me chill Så skaka min hand så du ligger bättre till Vill du vara min bitch? Jo visst kan hända Bara du e lite vild och har en spliff att tända!
bland det första jag skriver på svenska, så tänkte se vad ni hade att säga om skiten. mike...tyson/fight...som är skrivet så för jag ändrar mitt flow (efter beatet) på dom radererna. låtnamnet existerar inte, så smart som jag är la jag första orden i texten som titel.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
|