Lillebror - Ber till Gud
Ref: Va kommer hända nu ja va händer nu// Om d inte längre e jag å du// Jag sitter vid min säng å ber till Gud// Kommer d ta slut// =( Vers:
Jag ber till Gud å ställer frågan// Snälla Gud vrf ger du mej denna plågan// Jag visste att min svartsjuka skulle förstöra allt// Jag skulle aldrig visat d ,skulle hållt de inom mej Fan// Hur fan kunna jag va så fucking dum// Tar d slut kommer jag aldrig få en blund// Jag glömmer aldrig dagen jag å du blev 2// Kommer aldrig sluta kämpa, låter dej ej gå// Hur ska jag klara mej i livet utan Nathalie//? D skulle aldrig gå jag skulle aldrig ah ett liv// Jag vet hon tkr jag e patetsik i denna text// Jag vill bara att hon ska veta att jag älskar hon mest// 8/10-06 sitter inristat i mitt hjärta å finns i min värld D va då du kom å tog bort alla mina besvär å dela på min själ// jag kommer alltid hålla dej kär, vill inte att vi ska ha d såhär// Såhär som vi har de nu mellan oss// Jag ska fortsätta kämpa å sloss//
Ref: Va kommer hända nu ja va händer nu// Om d inte längre e jag å du// Jag sitter vid min säng å ber till Gud// Kommer d ta slut// =(
Läs ge kretik jag skiter i..Men jag vill att ni ska veta att jag älskar min Nathalie<33
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
|