martiin - Kvist, du är bara en mytoman ( diss )
Du är en mytoman, så jag skiiter i dej, du kan ju inte hitta på massa saker, keffa jävel
MYTOMAN ! MYTOMAN ! MYTOMAN !
Dina texter är som Gretzky, inte helt hundra Du är så ful att du måste blivit fel knullad Snackar brudar ? bara för att du aldrig haft nån Allt du är, är en pinsam bonde i traktor vill du se på slakt? varför ska jag äns lägga ner tid för allt du vill, är att jag ska slänga mer rim
Haha, skulle detta vara mitt sönderfall? Kvist trodde han vann, ja fast då drömde han Allt i din text är ju påhittat & mannen, du är inte särskilt Svårdissad Din näsa är stor & din tunga är blå Vet ni varför? jo för att Kvist ljuger hårt!
din jävla Mytoman fitta, jag har ju ingen flickvän Efter detta kan du behöva Dr.Phil som Din vän! Varför droppa bars, för detta är din bortaplan Fan, sluta skäm bort dej, då borde stoppa snart det luktar mytoman, vafan, kvist bara stick man kan kalla din text, Diss a´la miss För din text är som en tjockis som löper jag är lika farlig som som tobaken du röker Min kuk är längre slak än din när du har stånd Jag gör succé precis som Henke Larsson
Haha, skulle detta vara mitt sönderfall? Kvist trodde han vann, ja fast då drömde han Allt i din text är ju påhittat & mannen, du är inte särskilt Svårdissad Din näsa är stor & din tunga är blå Vet ni varför? jo för att Kvist ljuger hårt!
Haha, skulle detta vara mitt sönderfall? Kvist trodde han vann, ja fast då drömde han Allt i din text är ju påhittat & mannen, du är inte särskilt Svårdissad Din näsa är stor & din tunga är blå Vet ni varför? jo för att Kvist ljuger så hårt!
nåra ord från hjärtat.. Varför inte bara växa upp & inse fakta Du kan dissa mej, men jag kommer aldrig lacka För du är så omogen, en liten jävla fjortis Inse bara, väx upp, så blir allt mycket bättre va sluta skriva dissar, du är precis som nazkar lika patetisk.. kmr inte svara mera om du skriver nån diss, & jag skiter i vad folk tycker, du är bara en omogen mytoman.. bli medlem på lunarstorm istället..
p0ff.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|