Martiiin - Namndropp & nått -
Tänkte skriva med danne, men han gick o la sej, så droppar den själv idag då, så därför står det vi ibland :)
Vi glider som fan, ända tills vi träffar Klockan12 Han är den ända här på Whoa som stoppar oss Props till dej mannen, för du brukar kommentera Blir bara snurrig av namnen, du vet jågge m.m. Sen har vi kammel, en tvättäkta trollkarl Han har mer rim än bollar i ett bollbad Jag vet att du dricker sprit, så nu gick den dit Bollen studsar vidare till den galne killerzteve Han som blir galen om man nämner hans namn Sen kommer Nazkar, finns det någon sämre än han? Racapp,Omen22,Trikk, Ja det finns jävla många Vem är bäst? jag tycker ni borde tävla ofta UNDERSKATTA inte mej, för jag kan om jag vill Men jag har vart dryg!! så många hatar Martiin Men nu är jag tillbax på allvar med pennan i handen För när jag är nummer1, ja då Lämnar ni landet Martiin & Big-Danne, tar allt med en klackspark Som Zlatan, men nu behöver Whoa en Nattvakt ! För att stoppa hatet ! så kom igen, va lite schyssta Om ni bara ska hata, snälla bara var tysta !
kom igen nu snubbar, ge mej lite konstruktiv kritik!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|